2022
Beziehungen zwischen Form und Funktion der Sprache in der Werbung
POPALOVÁ, DominikaZákladní údaje
Originální název
Beziehungen zwischen Form und Funktion der Sprache in der Werbung
Název česky
Vztahy mezi formou a funkcí jazyka v reklamě
Název anglicky
Relationships between the form and function of language in advertising
Autoři
POPALOVÁ, Dominika (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Opava, Text from modern linguistic and literary perspectives/ Text aus moderner linguistischer und literaturwissenschaftlicher Perspektive, od s. 83-93, 11 s. n/a, 2022
Nakladatel
Slezská univerzita v Opavě
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/47813059:19240/22:A0001088
Organizační jednotka
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
ISBN
978-80-7510-528-8
Klíčová slova česky
text; kontext; jazyk
Klíčová slova anglicky
text; context; language
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 4. 2023 15:01, doc. PhDr. Michaela Weiss, Ph.D.
V originále
Zusammen mit dem Text und Kontext wird in der Werbung in unterschiedlichen Formen der perfekte Raum des Übertragens für verschiedene Funktionen der Mitteilung vom Textproduzenten zum Textrezipienten gebildet. In diesem Beitrag sollen Begriffe wie „Text“ und „Kontext“ beschrieben und verschiedene Formen der Sprache in der gedruckten Werbung sowie ihre Funktionen untersucht werden.
Česky
Spolu s textem a kontextem se v reklamě v různých podobách utváří dokonalý přenosový prostor pro různé funkce komunikace od původce textu k příjemci textu. V tomto článku budou popsány pojmy jako "text" a "kontext" a budou zkoumány různé formy jazyka v tištěné reklamě a jejich funkce.
Anglicky
Together with the text and context, the perfect space of transmission for different functions of communication from the text producer to the text recipient is formed in different forms in advertising. This paper will describe concepts such as "text" and "context" and examine different forms of language in printed advertising and their functions.