2022
			
	    
	
	
    Film v počítačových hrách
BRUNCLÍK, Aleš a Monika HORSÁKOVÁZákladní údaje
Originální název
Film v počítačových hrách
	Název česky
Film v počítačových hrách
	Název anglicky
Movie in computer games
		Autoři
BRUNCLÍK, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí) a Monika HORSÁKOVÁ (203 Česká republika)
			Vydání
 2022
			Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Uspořádání workshopu
		Obor
60405 Studies on Film, Radio and Television
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Kód RIV
RIV/47813059:19240/22:A0001119
		Organizační jednotka
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
			Klíčová slova česky
hra; film; obsah; vizualita
		Klíčová slova anglicky
game; film; content; visuality
		Štítky
				
				Změněno: 1. 2. 2024 20:19, Mgr. Monika Horsáková, Ph.D.
				
		V originále
Workshop byl primárně určen studentům Filozoficko-přírodovědné fakulty, konkrétně studentům bakalářských a navazujících studijních programů Multimediální techniky a Audiovizuální tvorba. Byl ale otevřen ale i pro další zájemce, kteří měli možnost se na něj přihlásit. Studenti byli lektorem seznámeni s teoretickými i praktickými aspekty uplatnění filmových postupů a filmových prvků v počítačových hrách, a to jak z hlediska tvorby jejich obsahu, tak z hlediska vizuality. Nabyté poznatky pak měli možnost si vyzkoušet v rámci analytického bloku.
				Anglicky
The workshop was primarily intended for students of the Faculty of Arts and Sciences, specifically for students of the Bachelor's and Master's degree programmes in Multimedia Techniques and Audiovisual Production. However, it was also open to other interested students who had the opportunity to apply. Students were introduced by the lecturer to the theoretical and practical aspects of the application of film techniques and film elements in computer games, both in terms of content creation and visuality. They then had the opportunity to test the acquired knowledge in the analytical block.