ZAKARIA, A K M. A PROJECT OF A CROWDFUNDING CAMPAIGN. In Proceedings of 13th International Scientific Conference Karviná Ph.D. Conference on Business and Economics. Karviná, 2022, s. 89-100. ISBN 978-80-7510-529-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název A PROJECT OF A CROWDFUNDING CAMPAIGN
Autoři ZAKARIA, A K M.
Vydání Karviná, Proceedings of 13th International Scientific Conference Karviná Ph.D. Conference on Business and Economics, od s. 89-100, 2022.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7510-529-5
Klíčová slova anglicky Crowdfunding; fund for NGOs; fund raising; fund for social work; crowdfunding campaign
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Jarmila Duháček Šebestová, Ph.D., učo 19986. Změněno: 26. 8. 2023 09:36.
Anotace
Few decades ago when information technology was not much popular that time this crowdfunding concept was not popular too. By the bless of information technology crowdfunding fund rising concept become very popular fund rising source for new entrepreneur and researcher. Crowdfunding is a fund rising concept where student, researcher or a new entrepreneur can raise fund for their project A large number of people with a small-small amount of money they contribute for project. A successful campaign is enough to raise fund for new project. So crowdfunding concept is much popular among student, researcher and scientist who have not enough fund for their project specially in developing countries. The aim of this thesis is to motivate fund seeker specially NGO’s and researcher how to create a successful campaign with more engagement of contributor to raise expected fund for their projects.
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 19:37