JITKA, Vysekalová a kol. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014, 296 s. ISBN 978-80-247-4843-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka
Autoři JITKA, Vysekalová a kol.
Vydání Praha, 296 s. 2014.
Nakladatel Grada Publishing, a.s.
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-247-4843-6
Změnil Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 18. 9. 2023 13:45.
VytisknoutZobrazeno: 2. 5. 2024 01:56