KVÍČALA, Daniel, Halina STARZYCZNÁ a Ondřej MIKŠÍK. Does a customer's behaviour on the web determine their lifetime value (CLV)? Zlín: Tomas Bata University in Zlín, 2023, s. 199-208. ISBN 978-80-7678-194-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Does a customer's behaviour on the web determine their lifetime value (CLV)?
Název česky Ovlivňuje chování zákazníků na webu jejich celoživotní hodnotu (CLV?
Autoři KVÍČALA, Daniel, Halina STARZYCZNÁ a Ondřej MIKŠÍK.
Vydání Zlín, od s. 199-208, 10 s. 2023.
Nakladatel Tomas Bata University in Zlín
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7678-194-8
Doi http://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2023
Klíčová slova česky e-commerce, zákazník, celoživotní hodnota zákazníků (CLV), e-shop
Klíčová slova anglicky e-commerce, customer, customer lifetime value (CLV), e-shop
Změnil Změnil: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D., učo 39337. Změněno: 20. 12. 2023 16:44.
VytisknoutZobrazeno: 3. 5. 2024 20:03