2023
Predicting customer churn in e-commerce using logistic regression
KVÍČALA, Daniel a Martin KLEPEKZákladní údaje
Originální název
Predicting customer churn in e-commerce using logistic regression
Název česky
Predikce odchodovosti zákazníků v e-commerce pomocí logistické regrese
Autoři
Vydání
Karvina, od s. 106-115, 10 s. 2023
Nakladatel
Silesian University in Opava
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-7510-554-7
Klíčová slova česky
e-commerce, celoživotní hodnota zákazníků, zákaznická loajalita, logistická regrese, retence
Klíčová slova anglicky
e-commerce, customer lifetime value, customer loyalty, logistic regression, retention
Změněno: 20. 12. 2023 16:50, Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.