2022
Celostní muzikoterapie jako jedna z aktivizačních technik v podmínkách speciálního školství
SAVKOVÁ, Irena JohankaZákladní údaje
Originální název
Celostní muzikoterapie jako jedna z aktivizačních technik v podmínkách speciálního školství
Název česky
Celostní muzikoterapie jako jedna z aktivizačních technik v podmínkách speciálního školství
Autoři
Vydání
MUZI*KON aneb kde muzikoterapie pomáhá, 2022
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
Změněno: 18. 1. 2025 11:03, PaedDr. Irena Johanka Savková, MBA
V originále
Příspěvek představuje koncepci a organizaci muzikoterapie ve vzdělávacím procesu dětí a žáků s kombinovaným postižením a PAS. Specifikuje postupy činností, samotný muzikoterapeutický proces s akcentem na komplexní rozvoj osobnosti žáků, využívání aktivní a receptivní formy muzikoterapie ve speciální škole.
Česky
Příspěvek představuje koncepci a organizaci muzikoterapie ve vzdělávacím procesu dětí a žáků s kombinovaným postižením a PAS. Specifikuje postupy činností, samotný muzikoterapeutický proces s akcentem na komplexní rozvoj osobnosti žáků, využívání aktivní a receptivní formy muzikoterapie ve speciální škole.