2024
Kulatý stůl VIII_Kompetence asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání
ZEZULKOVÁ, Eva, Andrea SILBEROVÁ a Denisa JANKŮZákladní údaje
Originální název
Kulatý stůl VIII_Kompetence asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání
Název anglicky
Round Table VIII_Competences of Teaching Assistants in Inclusive Education
Autoři
Vydání
2024
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova anglicky
Reflection on collaboration; organization and content of professional practice; requirements for professional practice; specification of professional practice
Změněno: 21. 1. 2025 20:59, Mgr. Denisa Janků
V originále
Na programu jednání bylo zpětné hodnocení odborných praxí za uplynulý semestr. Poté se precizovaly obsahy a požadavky pro praxe budoucí, a to jak u bakalářského, tak u magisterského studijního programu. Cílem je, aby byly praxe efektivní a co nejvíce přínosné pro obě strany. Závěrem byly předmětem debaty možnosti spolupráce v rámci projektů závěrečných prací studentů. Během diskuse se rozebírala i další témata související s prací asistentů pedagoga a inkluzí ve školství.
Anglicky
The agenda included a retrospective assessment of the professional practices for the past semester. Then the contents and requirements for future practices, both for the bachelor's and master's degree programs, were specified. The goal is to make practices efficient and as beneficial as possible for both parties. In conclusion, the debate focused on the possibilities of collaboration on projects for student's thesis works. Other topics related to the work of teaching assistants and inclusion in education were also discussed.