FPF:UBKKM018 Marketing Technigues - Course Information
UBKKM018 Marketing Technigues
Faculty of Philosophy and Science in OpavaSummer 2013
- Extent and Intensity
- 0/0. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Guaranteed by
- PhDr. Libuše Foberová, Ph.D.
Institute of The Czech Language and Library Science – Faculty of Philosophy and Science in Opava - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Library science with the focus on public libraries of the community type (programme FPF, N7201 InSK)
- Course objectives (in Czech)
- Předmět navazuje na studijní předmět Manažerské techniky a seznamuje posluchače se základní terminologií marketingu, jeho zakotvením ve státní sféře, s teoretickými aspekty marketingové analýzy, plánování, realizace a kontroly. Výuka se postupně zaměří na marketingové pojetí služeb a cenu služeb, charakteristiku marketingových mixů, utváření logistických a distribučních kanálů služeb. Nezbytnými aspekty jsou dále výzkumy spotřebního chování, trhu a tržních segmentů, zásady budování silných značek a zavádění nových zejména elektronických a informačních služeb. Výuka obsáhne analýzy cyklů služeb a pozice služeb na trhu spotřebitelů i konkurence, metody vytváření loajality spotřebitelů služeb, včetně nejnovějších konceptů strategického, taktického, administrativního a transformačního marketingu. Důraz bude kladen na strategický marketing ? tvorba marketingových plánů atd.
- Syllabus (in Czech)
- 1) Implementace marketingu do stylu řízení knihovny
2) Marketingová koncepce
3) Marketingové prostředí
4) Marketingový výzkum
5) Marketingové techniky ve veřejných knihovnách
6) Marketingová komunikace
7) Netradiční marketing a jeho využití ve veřejných knihovnách
- 1) Implementace marketingu do stylu řízení knihovny
- Literature
- required literature
- FOBEROVÁ, L. Marketingové techniky. Opava, Slezská univerzita, 2009. info
- KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Victoria Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3. info
- KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4. info
- recommended literature
- KOTLER, P. a kol. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. info
- KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1. info
- ANDREASEN, A.R., KOTLER, P. Strategic Marketing for Nonprofit Organizations. New York: Prenttice Hall, 2003. ISBN 0-13-041977-X. info
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: Přednáška 6 HOD/SEM.
- Enrolment Statistics (Summer 2013, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/fpf/summer2013/UBKKM018