FPF:ARTAVTBP64 Public relations - Informace o předmětu
ARTAVTBP64 Public relations
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavězima 2024
- Rozsah
- 1/1/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Monika Horsáková, Ph.D. (přednášející)
MgA. Kamila Návratová (přednášející)
MgA. Kamila Návratová (cvičící) - Garance
- MgA. Kamila Návratová
Ústav filmové, televizní a rozhlasové tvorby – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Kontaktní osoba: MgA. Mikuláš Odehnal - Rozvrh
- St 8:05–8:50 D3
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Předpoklady
- FORMA(P)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Audiovizuální tvorba (program FPF, AVT-bpbk)
- Cíle předmětu
- Definovanie nástroja marketingovej komunikácie Public Relations a jeho prvkov. Aplikácia teoretických poznatkov na konkrétnych príkladoch.
- Osnova
- 1. Public Relations ako nástroj marketingovej komunikácie.
- 2. Reklama versus Public Relations.
- 3. Media Relations.
- 4. Interná komunikácia.
- 5. Krízová komunikácia.
- 6. Reputácia.
- 7. Sponzoring.
- 8. Lobing.
- 9. Spôsoby merania účinnosti Public Relations.
- 10. Etika v PR.
- 11. Využitie nových médií v Public Relations.
- 12. Tvorba stratégie 1.
- 13. Tvorba stratégie 2.
- Literatura
- povinná literatura
- BAJČAN, R. Techniky public relations. Praha: Management press 2003.
- CAYWOOD, C. L. Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-722-6886-4. info
- FTOREK, J. Public Relations jako ovlivňování mínění. Praha, 2006. info
- doporučená literatura
- SVOBODA, V. Public relations moderně a účinně (vybrané kapitoly). Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2866-7. info
- Výukové metody
- přednášky, semináře, analýzy, diskuse, domácí cvičení
- Metody hodnocení
- Účast na seminářích (75 %)
Seminární práce v rozmezí 5 stran textu (koncept public relations konkrétního kulturního projektu)
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/zima2024/ARTAVTBP64