UBKTV048 Rozhlasová reklama

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
zima 2017
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Marek Ševčík, Ph.D. (cvičící)
Garance
Ústav bohemistiky a knihovnictví – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem výuky je seznámit studenty se základními aspekty rozhlasové reklamy.
Osnova
  • Postavení rozhlasové reklamy v rámci reklamního trhu, principy jejího fungování, výroby, plánování a prodeje. Posluchači se zároveň seznámí s jazykovými, zvukovými a hudebními prostředky užívanými při tvorbě reklamy.
Literatura
    povinná literatura
  • EARLS, M. 7 principů masového marketingu. Brno, Computer Press, 2008. info
  • VERVEYEN, A. Jak získávat nové zákazníky. Praha, Grada Publishing, 2007. info
  • VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0402-1. info
  • ČMEJRKOVÁ. Reklama v češtině - čeština v reklamě. Praha, LEDA, 2000. info
    doporučená literatura
  • VYSEKALOVÁ, J - MIKEŠ, J. Reklama: Jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007. info
  • HANKUSKOVÁ, v. Vývoj výzkumu rozhlasových posluchačů v Československu a České republice. Praha: Karolinum, 2006. info
  • MCQUAIL, d,. Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál, 2002. info
Informace učitele
Seminární práce v rozmezí 5 stran zachycující současné aspekty rozhlasové reklamy.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2010, zima 2011, zima 2012, zima 2013, zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022.