OPF:MARE116S Marketing měst a obcí - Informace o předmětu
MARE116S Marketing měst a obcí
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2010
- Rozsah
- Přednáška 1 HOD/SEM. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Miroslava Vaštíková (přednášející)
- Garance
- Ing. Miroslava Vaštíková
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketing a management (program OPF, B_EKOMAN)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je vysvětlit možnosti využití marketingu ve veřejné správě. Kurz objasňuje marketingové prostředí měst a obcí a vymezuje základní nástroje marketingové analýzy.Vysvětluje používání marketingového mixu, uvádí postupy a metody vytváření strategie municipalit a jejich komunikaci se spotřebiteli produktu municipality.
- Osnova
1. Obecná východiska
2. Určení marketingového prostředí
3. Marketingový informační systém
4. Segmentace a positioning municipalit.
5. Marketingový mix obce
6. Produkt obce
7. Cena produktu
8. Volba distribučních kanálů
9. Materiální prostředí obce
10. Komunikační mix a lidé
11. Procesy poskytování produktu
12. Strategie municipality
13. Podnikatelská kultura municipality
14. Marketing strategie obce a partnerství
- Literatura
- Informace učitele
- Vypracování projektu nebo eseje dle zadání vyučujícího v rozsahu cca 10 hodin práce studenta. Téma bude zadáno do 3. týdne po zahájení výuky. Podmínkou připuštění ke zkoušce je odevzdání projektu ve stanoveném termínu a formě. Jeho hodnocení je součástí celkového hodnocení studenta z daného předmětu. Předmět je ukončen písemnou zkouškou.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2010, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2010/MARE116S