OPF:CVABPDE2 Cizojazyčná příprava NJ 2 - Informace o předmětu
CVABPDE2 Cizojazyčná příprava NJ 2
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2021
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Hanne-Lore Bobáková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- PhDr. Hanne-Lore Bobáková, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: PhDr. Janusz Karpeta, Ph.D. - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- CVABPDE2/01: Čt 14. 10. 11:25–11:45 VC010, H. Bobáková
- Předpoklady
- FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(B) && FORMA(P)
Nejsou zadány. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 5 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/5, pouze zareg.: 0/5 - Mateřské obory/plány
- předmět má 8 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je získání příslušných dovedností ke komunikaci na stanovená témata.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen komunikace na stanovená témata.
- Osnova
- 1. Dienstleistungsauftrag
Outsourcing - ja oder nein. Outsourcing, Beispiel Gebäudereinigung. Vorteile und Nachteile.
2. Kontaktaufnahme am Messestand
Messestand und seine Ausstattung. Kontaktpflege am Messestand. Kontakte nach der Messe.
3. Betriebsalltag
Informelle Gespräche am Arbeitsplatz. Abwesenheit vom Arbeitsplatz. Ursachen für die Abwesenheit am Arbeitsplatz. Ausfallzeiten. Was kann man gegen Ausfallzeiten tun?
4. Zwischenfälle
Versäumnisse. Zwischenfälle am Arbeitsplatz. Personalentscheidungen treffen. Aufgaben übertragen. Wen entlassen, wen versetzen, wen befördern.
5. Sicherheit am Arbeitsplatz
Kleine Katastrophen im Betriebsalltag. Sicherheitsschilder, Sicherheitsmaßnahmen, Brandschutz, Arbeitsunfälle. Unfallanzeige.
6. Marketing und Werbung
Markennamen. Werbebotschaften. Produkteigenschaften.
7. Vertriebswege
Passende Vertriebswege. Lösung für Probleme und Aufgaben. Vertriebskonferenz. Diskussion über den neuen Vertriebsweg.
8. Produkteigenschaften, Produktnamen
Produkteigenschaften und Kundennutzen. Produktnamen.
- 1. Dienstleistungsauftrag
- Literatura
- povinná literatura
- BOBÁKOVÁ, H. Wirtschaftsdeutsch 2. Karviná: SU OPF, 2013. ISBN 78-80-7248-964-0. info
- BECKER, N. und J. BRAUNERT. Alltag, Beruf & Co. 5. München: Max Hueber Verlag, 2011. ISBN 978-3-19-501590-5. info
- BUSCHA, A. und G. LINTHOUT. Geschäftskommunikation - Verhandlungssprache. München: Max Hueber Verlag, 2007. ISBN 978-3-19-091598-9. info
- BECKER, N. und J. BRAUNERT. Dialog Beruf 2. München: Max Hueber Verlag, 2002. ISBN 3-19-001591-0. info
- KERSTIN, N. und T. LÜTHI. Gesprächstraining Deutsch für den Beruf. München: Max Hueber Verlag, 2000. ISBN 978-3-19-007246-0. info
- doporučená literatura
- BOBÁKOVÁ, H. Wirtschaftsdeutsch 1. Karviná: SU OPF, 2013. ISBN 978-80-7248-827-8. info
- BOBÁKOVÁ, H. a K. MOZIELOWSKÁ. Slovník profesní němčiny. Karviná: SU OPF, 2011. ISBN 978-80-7248-641-0. info
- BRAUNERT, J. und W. SCHLENKER. Aufbaukurs Lehrbuch Unternehmen Deutsch. Stuttgart: Klett, 2007. ISBN 978-3-12-675745-4. info
- BRAUNERT, J. und W. SCHLENKER. Aufbaukurs Arbeitsbuch Unternehmen Deutsch. Stuttgart: Max Hueber, 2006. ISBN 3-12-675746-4. info
- Výukové metody
- přednášky, diskuse ve třídě, skupinové projekty, prezentace.
- Metody hodnocení
- písemný test, ústní test, závěrečný test, seminární práce
- Vyučovací jazyk
- Němčina
- Informace učitele
- Požadavky na studenta: účast a diskuse na seminářích, průběžné testy.
Hodnotící metody: povinná účast na seminářích 60 %, diskuze na seminářích, průběžný ústní test (20 % hodnocení), průběžný písemný test (20 % hodnocení), závěrečný zápočtový test (60 % hodnocení). - Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2021/CVABPDE2