Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{29706, author = {Kaleja, Martin and Zezulková, Eva and Adamus, Petr and Mühlpachr, Pavel}, address = {Opava}, edition = {Vydání první}, keywords = {school education; ethography; research; primary school}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Opava}, isbn = {978-80-7510-192-1}, note = {Název z obálky}, publisher = {Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě}, title = {Etnografie školy jako edukační realita současnosti}, url = {http://www.slu.cz/fvp/cz/file/cul/e77df155-6f0e-4169-b17e-5c2116595c87}, year = {2015} }
TY - BOOK ID - 29706 AU - Kaleja, Martin - Zezulková, Eva - Adamus, Petr - Mühlpachr, Pavel PY - 2015 TI - Etnografie školy jako edukační realita současnosti PB - Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě CY - Opava SN - 9788075101921 N1 - Název z obálky KW - school education KW - ethography KW - research KW - primary school UR - http://www.slu.cz/fvp/cz/file/cul/e77df155-6f0e-4169-b17e-5c2116595c87 L2 - http://www.slu.cz/fvp/cz/file/cul/e77df155-6f0e-4169-b17e-5c2116595c87 N2 - Předložená monografie nabízí interpretativní rámec prezentace současné základní školy, ve které se vzdělávají dětí a žáci několika různých skupin socio-edukativních zvláštností, jež v třídním kolektivu zajišťují heterogenitu sociální koheze a jednotlivých aspektů školní edukace. Analyzuje a podává deskripci o charakteru a průběhu výchovně vzdělávacího procesu, o sociálních relacích subjektů a objektů, také o faktorech, které je nějakým způsobem ovlivňují. Kontextuálně směřuje k porozumění sledovaného fenoménu s explicitním důrazem na děti a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, na děti a žáky romského etnika z prostředí sociální exkluze a na děti a žáky s lehkým mentálním postižením. ER -
KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ, Petr ADAMUS a Pavel MÜHLPACHR. \textit{Etnografie školy jako edukační realita současnosti}. Vydání první. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2015, 115 s. ISBN~978-80-7510-192-1.
|