Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{30567, author = {Nyklová, Eva and Kaleja, Martin}, address = {Opava}, booktitle = {Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké a odborné konference}, editor = {Martin Kaleja, Eva Nyklová, Marie Vítková}, keywords = {Roma socially excluded pupil; pedagogical approach; engagement}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Opava}, isbn = {978-80-7510-381-9}, pages = {15 - 24}, publisher = {Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě}, title = {Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga z perspektivy kvantitativně orientované sondy.}, url = {http://www.slu.cz/file/cul/94ac4d0f-0294-4158-8df6-5e480c35c323}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 30567 AU - Nyklová, Eva - Kaleja, Martin PY - 2019 TI - Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga z perspektivy kvantitativně orientované sondy. PB - Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě CY - Opava SN - 9788075103819 KW - Roma socially excluded pupil KW - pedagogical approach KW - engagement UR - http://www.slu.cz/file/cul/94ac4d0f-0294-4158-8df6-5e480c35c323 L2 - http://www.slu.cz/file/cul/94ac4d0f-0294-4158-8df6-5e480c35c323 N2 - Vzdělávání romských a sociálně vyloučených romských žáků stojí dlouhodobě v centru zájmu aktérů podílejících se v České republice na přípravě a tvorbě strategických vzdělávacích dokumentů. Navzdory očekávání plynoucích z deklarovaných cílů je současný stav vzdělávacích výstupů dotčených žáků jen málo účinný. Školní úspěšnost těchto žáků tak mnohdy závisí především na osobnosti pedagoga, jehož výraznou roli v kontextu vzdělávání žáků potvrzují výsledky pedagogických výzkumů realizovaných v této oblasti. Na rozdílnost v pedagogy aplikovaných přístupech se zaměřuje také náš výzkum. Teoretickou a empirickou analýzou pedagogických přístupů chceme sestavit holistický obraz reality popisující přístupy pedagogů k romským a exkludovaným žákům ve vzdělávání na základní škole. Hlavní důraz přitom klademe na pedagogickou angažovanost, kterou vnímáme jako velmi důležitou, smysluplnou a potřebnou. ER -
NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga z perspektivy kvantitativně orientované sondy. Online. In Martin Kaleja, Eva Nyklová, Marie Vítková. \textit{Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké a odborné konference}. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019, s.~15 - 24. ISBN~978-80-7510-381-9.
|