KAJZAR, Patrik, Pavlína PELLEŠOVÁ a Miroslava KOSTKOVÁ. Role moderních informačních technologíí v nabídce cestovního ruchu ČR. In Hotelnictví, turismus a vzdělávání. Praha: VSH v Praze 8. s. 128-140. ISBN 978-80-87411-93-3. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Role moderních informačních technologíí v nabídce cestovního ruchu ČR
Název česky Role moderních informačních technologíí v nabídce cestovního ruchu ČR
Název anglicky Role of Moderní Information Technology in Tourism Supply in Czech Republic
Autoři KAJZAR, Patrik (203 Česká republika, domácí), Pavlína PELLEŠOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Miroslava KOSTKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Praha, Hotelnictví, turismus a vzdělávání, od s. 128-140, 13 s. 2018.
Nakladatel VSH v Praze 8
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/47813059:19520/18:00011051
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-87411-93-3
Klíčová slova anglicky Tourism; Information technologies; Internet; Facebook; Tourism supply
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 21. 11. 2019 15:04.
Anotace
V odvětví cestovního ruchu se nezbytně setkáváme s moderními informačními technologiemi a jejich využitím v prezentaci, propagaci a prodeji nabídky služeb. Internet je nejmladším globálním informačním, komunikačním a prodejním médiem současnosti. Stal se významným nástrojem marketingové komunikace subjektů cestovního ruchu při získávání a výměně informací, při provádění rezervací a prodeji kapacit a služeb. Cílem příspěvku je ukázat, že moderní informační technologie jsou nezbytnou součástí rozvoje cestovního ruchu. Klíčová slova: Cestovní ruch, informační technologie, internet, facebook, nabídka cestovního ruchu
Anotace anglicky
In the tourism industry, we are in a position to meet modern information technologies and their use in the presentation, promotion and sale of services. The Internet is the youngest global information, communication and sales media today. It has become an important tool for the marketing communication of tourism operators in obtaining and exchanging information, booking and selling capacities and services. The aim of the paper is to show that modern information technologies are an essential part of the development of tourism
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 13:52