D 2018

Role moderních informačních technologíí v nabídce cestovního ruchu ČR

KAJZAR, Patrik, Pavlína PELLEŠOVÁ a Miroslava KOSTKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Role moderních informačních technologíí v nabídce cestovního ruchu ČR

Název česky

Role moderních informačních technologíí v nabídce cestovního ruchu ČR

Název anglicky

Role of Moderní Information Technology in Tourism Supply in Czech Republic

Autoři

KAJZAR, Patrik (203 Česká republika, domácí), Pavlína PELLEŠOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Miroslava KOSTKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Praha, Hotelnictví, turismus a vzdělávání, od s. 128-140, 13 s. 2018

Nakladatel

VSH v Praze 8

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50204 Business and management

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/47813059:19520/18:00011051

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-87411-93-3

Klíčová slova anglicky

Tourism; Information technologies; Internet; Facebook; Tourism supply
Změněno: 21. 11. 2019 15:04, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

V odvětví cestovního ruchu se nezbytně setkáváme s moderními informačními technologiemi a jejich využitím v prezentaci, propagaci a prodeji nabídky služeb. Internet je nejmladším globálním informačním, komunikačním a prodejním médiem současnosti. Stal se významným nástrojem marketingové komunikace subjektů cestovního ruchu při získávání a výměně informací, při provádění rezervací a prodeji kapacit a služeb. Cílem příspěvku je ukázat, že moderní informační technologie jsou nezbytnou součástí rozvoje cestovního ruchu. Klíčová slova: Cestovní ruch, informační technologie, internet, facebook, nabídka cestovního ruchu

Anglicky

In the tourism industry, we are in a position to meet modern information technologies and their use in the presentation, promotion and sale of services. The Internet is the youngest global information, communication and sales media today. It has become an important tool for the marketing communication of tourism operators in obtaining and exchanging information, booking and selling capacities and services. The aim of the paper is to show that modern information technologies are an essential part of the development of tourism