D 2018

Development of the European project Erasmus+ ECMT - evaluation based on students' ?self-reflective learning journals and essays.

HEINZ, Krystyna a Martina CHYLKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Development of the European project Erasmus+ ECMT - evaluation based on students' ?self-reflective learning journals and essays.

Autoři

HEINZ, Krystyna (203 Česká republika, domácí) a Martina CHYLKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

RAJECKE TEPLICE, GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES, od s. 636-643, 8 s. 2018

Nakladatel

University of Zilina

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/47813059:19520/18:00011141

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-8154-212-1

Klíčová slova anglicky

communication; Erasmus+; international business project; self-reflective journals; skills
Změněno: 21. 11. 2019 15:04, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

The article presents a crucial feedback both for the organizers of the Intensive Programme Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams within Erasmus+ who prepared and participated in the second round of the course and for the EU funds providers as the analysed data was collected from students´ self-reflective diaries after the intensive course in Technical University in Wildau had been held. The goal of the research is to monitor, compare and evaluate students´ progress from project partner universities to conduct an analysis of the acquired data based on information from self.-reflective essays, and above all to recommend improvements for the next round of the IP course in 2019.