2018
Significance of ECMT+ Participants' Feedback for their Future Entrepreneurial Careers within the EU.
HEINZ, Krystyna, Martina CHYLKOVÁ a Lubomír NENIČKAZákladní údaje
Originální název
Significance of ECMT+ Participants' Feedback for their Future Entrepreneurial Careers within the EU.
Autoři
HEINZ, Krystyna (203 Česká republika, domácí), Martina CHYLKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Lubomír NENIČKA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Ostrava, International Conference on European Integration 2018, od s. 447-455, 9 s. 2018
Nakladatel
VŠB - Technical University of Ostrava
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/47813059:19520/18:00011143
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-248-4169-4
Klíčová slova anglicky
communication; Erasmus+; international business project; globalization,; self-reflective journals; skills
Změněno: 21. 11. 2019 15:04, RNDr. Daniel Jakubík
Anotace
V originále
The article introduces a unique Erasmus+ programme developed by the consortium of 7 European universities titled Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (2016-2019) with the aim to teach students communicate effectively within multicultural teams during a ten-day course while solving and creating case studies being guided by a team of experts from partner institutions and companies. The goal of the article is to present the outcomes of the comparison of two groups of students to identify students' opinions to be able to implement the results into further activities within the International Programme and it could help teachers to enhance the curricula at universities.