D 2018

Significance of ECMT+ Participants' Feedback for their Future Entrepreneurial Careers within the EU.

HEINZ, Krystyna, Martina CHYLKOVÁ a Lubomír NENIČKA

Základní údaje

Originální název

Significance of ECMT+ Participants' Feedback for their Future Entrepreneurial Careers within the EU.

Autoři

HEINZ, Krystyna (203 Česká republika, domácí), Martina CHYLKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Lubomír NENIČKA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Ostrava, International Conference on European Integration 2018, od s. 447-455, 9 s. 2018

Nakladatel

VŠB - Technical University of Ostrava

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/47813059:19520/18:00011143

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-248-4169-4

Klíčová slova anglicky

communication; Erasmus+; international business project; globalization,; self-reflective journals; skills
Změněno: 21. 11. 2019 15:04, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

The article introduces a unique Erasmus+ programme developed by the consortium of 7 European universities titled Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (2016-2019) with the aim to teach students communicate effectively within multicultural teams during a ten-day course while solving and creating case studies being guided by a team of experts from partner institutions and companies. The goal of the article is to present the outcomes of the comparison of two groups of students to identify students' opinions to be able to implement the results into further activities within the International Programme and it could help teachers to enhance the curricula at universities.