KOSTKOVÁ, Miroslava. Gastrofestivaly jako nástroj propagace regionu. In Jiří Vaníček. Gastronomie a cestovní ruch. Opava: X-media servis s.r.o., 2017. s. 72-88. ISBN 978-80-7510-240-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Gastrofestivaly jako nástroj propagace regionu
Název česky Gastrofestivaly jako nástroj propagace regionu
Název anglicky Gastrofestivals as a tool of regional promotion
Autoři KOSTKOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Opava, Gastronomie a cestovní ruch, od s. 72-88, 17 s. 2017.
Nakladatel X-media servis s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/47813059:19520/17:A0000025
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7510-240-9
Klíčová slova česky gastrofestivaly, propagace, region
Klíčová slova anglicky gastrofestivals; promotion; region
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D., učo 48691. Změněno: 18. 11. 2020 12:27.
Anotace
Kulinářský cestovní ruch přispívá k rozvoji regionu tím, že je spojen s produkcí místních kvalitních surovin a zároveň posiluje zájem o prodloužení pobytu návštěvníků destinace. Kulinářský zážitek je ovlivněn i tím, v jakém prostředí a v jaké atmosféře pokrmy konzumujeme. Kapitola se věnuje významu gastrofestivalů jako nástroje pro propagaci regionu, poskytuje výsledky primárního výzkumu, který byl proveden v Moravskoslezském kraji a který deklaruje v komparaci s dalšími propagačními akcemi jeho význam.
Anotace anglicky
Culinary tourism contributes to the development of the region by being linked to the production of local quality ingredients while at the same time strengthening the interest in extending the stay of visitors to the destination. The culinary experience is also influenced by the environment and atmosphere in which we consume meals. The chapter deals with the importance of gastronomic festivals as a tool for the promotion of the region.
VytisknoutZobrazeno: 7. 12. 2022 17:41