C 2017

Gastrofestivaly jako nástroj propagace regionu

KOSTKOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Gastrofestivaly jako nástroj propagace regionu

Název česky

Gastrofestivaly jako nástroj propagace regionu

Název anglicky

Gastrofestivals as a tool of regional promotion

Autoři

KOSTKOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Opava, Gastronomie a cestovní ruch, od s. 72-88, 17 s. 2017

Nakladatel

X-media servis s.r.o.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/47813059:19520/17:A0000025

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-7510-240-9

Klíčová slova česky

gastrofestivaly, propagace, region

Klíčová slova anglicky

gastrofestivals; promotion; region

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 18. 11. 2020 12:27, Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.

Anotace

V originále

Kulinářský cestovní ruch přispívá k rozvoji regionu tím, že je spojen s produkcí místních kvalitních surovin a zároveň posiluje zájem o prodloužení pobytu návštěvníků destinace. Kulinářský zážitek je ovlivněn i tím, v jakém prostředí a v jaké atmosféře pokrmy konzumujeme. Kapitola se věnuje významu gastrofestivalů jako nástroje pro propagaci regionu, poskytuje výsledky primárního výzkumu, který byl proveden v Moravskoslezském kraji a který deklaruje v komparaci s dalšími propagačními akcemi jeho význam.

Anglicky

Culinary tourism contributes to the development of the region by being linked to the production of local quality ingredients while at the same time strengthening the interest in extending the stay of visitors to the destination. The culinary experience is also influenced by the environment and atmosphere in which we consume meals. The chapter deals with the importance of gastronomic festivals as a tool for the promotion of the region.