BAUEROVÁ, Radka. Changes in Marketing Management of Companies Due to the Development of the Internet. Economics Management Innovation. roč. 10, č. 2, s. 64-73. ISSN 1805-353X. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Changes in Marketing Management of Companies Due to the Development of the Internet.
Autoři BAUEROVÁ, Radka.
Vydání Economics Management Innovation, 2018, 1805-353X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Webová adresa ukazující na text publikace
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Klíčová slova anglicky Vision; channel distribution; marketing management changes; internet; Internet of things
Změnil Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 9. 1. 2020 13:46.
Anotace
This paper provides an empirical test of whether the development of the internet links to implementing a new technology which increasing competition required changes in the marketing management. The aim of the paper is to determine the impact of internet development on marketing management and to determine whether attributes such as the type of industry, year of establishment and ownership structure can be related to the level of marketing management adaptation to a changing environment.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 19:30