JANÁKOVÁ, Milena. CRM AND CUSTOMER RELATIONSHIPS FOR SUPPORTING INTERNATIONAL CONTACTS. In International Relations 2019: Current Issues of World Economy and Politics Conference Proceedings 20th International Scientific Conference at Smolenice Castle 28th - 29th November 2019. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm. s. 419-424, 1127 s. ISBN 978-80-225-4686-7. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název CRM AND CUSTOMER RELATIONSHIPS FOR SUPPORTING INTERNATIONAL CONTACTS
Autoři JANÁKOVÁ, Milena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Bratislava, International Relations 2019: Current Issues of World Economy and Politics Conference Proceedings 20th International Scientific Conference at Smolenice Castle 28th - 29th November 2019, od s. 419-424, 1127 s. 2019.
Nakladatel Vydavateľstvo Ekonóm
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10200 1.2 Computer and information sciences
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/47813059:19520/19:A0000090
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-225-4686-7
Klíčová slova anglicky CRM; information technology; international contacts
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Milena Janáková, Ph.D., učo 48743. Změněno: 21. 1. 2020 20:56.
Anotace
This paper is focused on CRM (Customer Relationship Management) systems and their support for international contacts. The method solution is based on a literature review and monitoring of CRM systems for multilingual features and other localization functions. Choosing the optimal CRM is difficult among hundreds of CRM systems. CRM systems range from opulent solutions to small tools and there is a lot of diversity in the implemented solutions. Only a few CRM systems offer a comprehensive background for the global market, such as Dynamic CRM, HubSpot, OnlyOffice, Oracle NetSuite, SAP CRM, or Zoho CRM. Many others focus on local markets or prefer English as the default language. For a detailed evaluation of CRM systems, it is recommended to use Saaty’s method.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 10:10