2017
Education in Information Technology Focused on CRM Systems
JANÁKOVÁ, MilenaZákladní údaje
Originální název
Education in Information Technology Focused on CRM Systems
Autoři
JANÁKOVÁ, Milena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
International Journal of Education and Learning Systems, 2017, 2367-8933
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/47813059:19520/17:00010997
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Klíčová slova anglicky
CRM; education; implementation; information technology; software; templates; visualization
Změněno: 7. 2. 2020 10:58, RNDr. Daniel Jakubík
Anotace
V originále
This paper focuses on education in IT (Information Technology) education and interest is oriented on CRM (Customer Relationship Management) systems. Customers are at the center of all companies and organizations; therefore, there is a natural interest in CRM systems. It is impossible to know all CRM systems, but it is possible to choose a CRM system for further education aimed at optimal implementation. Mentioned solution supports instant access and relies on a template where IT users set CRM requirements step by step. This template design is used to select a CRM system for further knowledge and implementation.