STARZYCZNÁ, Halina a Adéla CHROMČÁKOVÁ. PREFERENCES AMONG ONLINE/OFFLINE COMMUNICATION IN SMALL AND MEDIUM SIZED CZECH ENTERPRISES USING CRM. In Proceedings from International Scientific Conference Marketing Identity. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017, s. 101-114, 11 s. ISBN 978-80-8105-917-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název PREFERENCES AMONG ONLINE/OFFLINE COMMUNICATION IN SMALL AND MEDIUM SIZED CZECH ENTERPRISES USING CRM.
Autoři STARZYCZNÁ, Halina (203 Česká republika, domácí) a Adéla CHROMČÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Trnava, Proceedings from International Scientific Conference Marketing Identity, od s. 101-114, 11 s. 2017.
Nakladatel Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/47813059:19520/17:00011026
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-8105-917-9
Klíčová slova anglicky Communication tools; Contacting customers; CRM parts; Online offline communication; SMEs
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:58.
Anotace
The article presents individual results of CRM research in small and medium sizec Czech enterprises. This article aims to present respondents ansers related to the selection of communication tool (online of offline communication) according to the SMEs size and business field. The data for research was obtained by questionnaire in Moravian-Silesian Region. SMEs prefer personal contact with customers. In second place SMEs prefer an electronic customer contact then companies prefer telecommunication contact. In all size categories and field of business of SMEs are preferred these communication tools. However, it does not mean that SMEs do not combine communication tools and they do not use online of offline communication with customers. The hypothesis was verified at the end, which express the relationship among the size of SMEs and selection of communication tool.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 04:51