k 2019

Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší

KALEJA, Martin

Základní údaje

Originální název

Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší

Název česky

Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší

Název anglicky

nter and multi versus trans-linked research perspectives as a way of qualitative research to understanding what mentoring brings in education

Autoři

Vydání

Mezinárodní odborné sympozium Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách? 2019

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Fakulta veřejných politik v Opavě

Klíčová slova česky

kvalitativní výzkum, mentoring, vzdělávání

Klíčová slova anglicky

qualitative research, mentoring, education

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 3. 8. 2020 20:25, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.

Anotace

V originále

Hlavním cílem organizace mezinárodního odborného sympozia tematizovaného k otázkám vysokoškolského vzdělávání bylo zamyšlení se nad tématy, které v prostoru institucionálního vzdělávání na univerzitách, vysokých školách a akademiích, uskutečňujících terciární vzdělávání prvního až třetího stupně vzdělání jsou opomíjeny, a (nebo) nejsou adekvátně reflektovány.

Anglicky

The main objective of the organization of an international professional symposium on higher education issues was to reflect on issues which, in the area of institutional education at universities, colleges and academies providing tertiary education in the first to third level of education, are neglected and / or not adequately reflected.