2019
Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší
KALEJA, MartinZákladní údaje
Originální název
Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší
Název česky
Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší
Název anglicky
nter and multi versus trans-linked research perspectives as a way of qualitative research to understanding what mentoring brings in education
Autoři
Vydání
Mezinárodní odborné sympozium Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách? 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova česky
kvalitativní výzkum, mentoring, vzdělávání
Klíčová slova anglicky
qualitative research, mentoring, education
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 3. 8. 2020 20:25, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
V originále
Hlavním cílem organizace mezinárodního odborného sympozia tematizovaného k otázkám vysokoškolského vzdělávání bylo zamyšlení se nad tématy, které v prostoru institucionálního vzdělávání na univerzitách, vysokých školách a akademiích, uskutečňujících terciární vzdělávání prvního až třetího stupně vzdělání jsou opomíjeny, a (nebo) nejsou adekvátně reflektovány.
Anglicky
The main objective of the organization of an international professional symposium on higher education issues was to reflect on issues which, in the area of institutional education at universities, colleges and academies providing tertiary education in the first to third level of education, are neglected and / or not adequately reflected.