2019
Internetový marketing: distanční studijní opora
MATULA, KamilZákladní údaje
Originální název
Internetový marketing: distanční studijní opora
Autoři
Vydání
Opava, 83 s. 2019
Nakladatel
Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Obor
50803 Information science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Klíčová slova česky
Marketing, Internetový marketing, Online marketing, Marketing na sociálních sítích, Marketingová teorie
Změněno: 5. 1. 2022 10:28, Mgr. Kamil Matula, Ph.D.
Anotace
V originále
Studijní opora se věnuje vybraným aspektům marketingu na internetu a v digitálním prostředí. Vysvětluje, co je internetový a digitální marketing a zabývá se hlavními aspekty, které s ním souvisí - webová prezentace, marketing na sociálních sítích, marketing za pomocí elektronických zařízení. Snaží se podat přehled skutečností, jak působit pomocí marketingové komunikace úspěšně a získávat konverzi ze strany uživatelů. Proto je také potřeba alespoň základně pochopit, jak uživatelé přemýšlejí, co je nejsnáze ovlivní, a jaké formy je vhodné zvolit v různých situacích.