b 2019

Internetový marketing: distanční studijní opora

MATULA, Kamil

Základní údaje

Originální název

Internetový marketing: distanční studijní opora

Autoři

Vydání

Opava, 83 s. 2019

Nakladatel

Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učebnice

Obor

50803 Information science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Klíčová slova česky

Marketing, Internetový marketing, Online marketing, Marketing na sociálních sítích, Marketingová teorie

Štítky

Změněno: 5. 1. 2022 10:28, Mgr. Kamil Matula, Ph.D.

Anotace

V originále

Studijní opora se věnuje vybraným aspektům marketingu na internetu a v digitálním prostředí. Vysvětluje, co je internetový a digitální marketing a zabývá se hlavními aspekty, které s ním souvisí - webová prezentace, marketing na sociálních sítích, marketing za pomocí elektronických zařízení. Snaží se podat přehled skutečností, jak působit pomocí marketingové komunikace úspěšně a získávat konverzi ze strany uživatelů. Proto je také potřeba alespoň základně pochopit, jak uživatelé přemýšlejí, co je nejsnáze ovlivní, a jaké formy je vhodné zvolit v různých situacích.

Přiložené soubory

Matula_Internet-marketing_cz.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru