KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁ. E-STORE OWNERS' PERCEPTION OF CUSTOMER E-LOYALTY. In Jarmila ŠEBESTOVÁ, Roman ŠPERKA, Petr SUCHÁNEK, Šárka ČEMERKOVÁ, Žaneta RYLKOVÁ, Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Radka BAUEROVÁ, Jiří MAZUREK and Radim DOLÁK. DECISION MAKING FOR SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES. 3rd. Karviná: r: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná. s. 328-341, 12 s. ISBN 978-80-7510-456-4. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název E-STORE OWNERS' PERCEPTION OF CUSTOMER E-LOYALTY
Název česky Vnímání zájaznické e-loajality majiteli e-shopů
Autoři KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁ.
Vydání 3rd. Karviná, DECISION MAKING FOR SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES, od s. 328-341, 12 s. 2021.
Nakladatel r: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7510-456-4
Klíčová slova anglicky customer loyalty, e-commerce, e- loyalty, SMEs, Quality research JEL codes: M 31
Příznaky Mezinárodní význam
Návaznosti SGS/2020, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D., učo 39337. Změněno: 7. 7. 2021 12:38.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 07:09