JANÁKOVÁ, Milena. Information Support for CRM Decision Making and Databases. In 3rd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Conference Proceedings. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. s. 257-263. ISBN 978-80-7510-456-4. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Information Support for CRM Decision Making and Databases
Autoři JANÁKOVÁ, Milena.
Vydání Karviná, 3rd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Conference Proceedings. od s. 257-263, 7 s. 2021.
Nakladatel Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7510-456-4
Klíčová slova anglicky CRM; database; information support; information technology; knowledge
Změnil Změnila: Mgr. Milena Janáková, Ph.D., učo 48743. Změněno: 30. 12. 2021 20:56.
Anotace
This article focuses on the optimal information support based on CRM databases to have stored data in suitable structure and up to date for CRM decision making. The method solution is based on a review of the literature, specification of suitable metrics and subsequent data collection to evaluate database support. The value added is visible in the common recommendation for database support in the form of a combination of the necessary processes and knowledge for sharing with IT users. There seems to be a gap in the optimal sharing of information and adopted database support in CRM.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 21:28