PELSMACKER, P, M GEUENS a J BERGH. Marketing Communications: a European Perspective. 7th. Harlow: Pearson Education Limited. ISBN 978-1-292-32789-1. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing Communications: a European Perspective
Autoři PELSMACKER, P, M GEUENS a J BERGH.
Vydání 7th. Harlow, 2021.
Nakladatel Pearson Education Limited
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-1-292-32789-1
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 6. 1. 2022 17:04.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 03:59