VÁCLAVÍNKOVÁ, Klára. Vliv pandemie COVID 19 na trendy v kulinářském cestovním ruchu.. Online. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě, 2021, s. 221-229, 251 s. ISBN 978-80-7510-462-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv pandemie COVID 19 na trendy v kulinářském cestovním ruchu.
Název česky Vliv pandemie COVID 19 na trendy v kulinářském cestovním ruchu.
Název anglicky The effect of COVID 19 pandemia on trends of coulinary tourism.
Autoři VÁCLAVÍNKOVÁ, Klára.
Vydání Karviná, od s. 221-229, 251 s. 2021.
Nakladatel Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7510-462-5
Klíčová slova česky cestovní ruch, gastronomie, pandemie, COVID
Klíčová slova anglicky tourism, gastronomy, pandemics, COVID
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Klára Václavínková, učo 11184. Změněno: 2. 3. 2022 11:21.
Anotace
Kulinářský cestovní ruch patří mezi významné formy cestovního ruchu. Celosvětová pandemie COVID snížila ve všech částech světa domácí i příjezdový cestovní ruch. Cílem článku je pospat vliv epidemie na gastronomické zařízení v době omezení a uvést některé nově vzniklé trendy, jež vznikly v reakci na tuto novou situaci. U všech statistických ukazatelů došlo k výraznému poklesu. Objevují se nové trendy v kulinářském cestovním ruchu, jsou to „take away“, internetové objednávky, užívání online aplikací, důraz na hygienu při transportu a balení pokrmů.
Anotace anglicky
Culinary tourism is one of the important forms of tourism. The global COVID pandemic has reduced domestic and inbound tourism in all parts of the world. The aim of the article is to describe the impact of the epidemic on gastronomic facilities in times of limitation and to list some of the emerging trends that have emerged in response to this new situation. There was a significant decline in all statistical indicators. New trends in culinary tourism are emerging, such as "take away", online orders, use of online applications, emphasis on hygiene in transport and food packaging.
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 14:37