ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl III_Reflexe spolupráce ZŠ a VŠ při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí pedagogů. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kulatý stůl III_Reflexe spolupráce ZŠ a VŠ při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí pedagogů
Název anglicky Round table III_Reflection of cooperation between primary schools and universities in strengthening professional competences of special educators in the framework of professional practice of teachers
Autoři ZEZULKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Kateřina JANKŮ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/47813059:19510/22:A0000397
Organizační jednotka Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova česky studijní plán; bakalářský studijní program Speciální pedagogika; odborné praxe I; odborné praxe II;
Klíčová slova anglicky curriculum; bachelor study programme Special Education; professional practice I; professional practice II;
Změnil Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 3. 2023 18:30.
Anotace
Obsahem byla reflexe spolupráce pedagogů vysoké školy s pedagogy základních škol při realizaci odborných praxí I a II v rámci bakalářského studijního programu Speciální pedagogika. Opakovaně byla zmíněna důležitost a potřeba odborné praxe pro rozvoj odborných kompetencí studentů speciální pedagogiky. V průběhu praxe má student jedinečnou možnost pozorovat, rozlišovat a reagovat na speciální vzdělávací potřeby dětí a žáků ve školním prostředí. Živě byla diskutována organizační forma a obsahová náplň realizovaných praxí.
Anotace anglicky
The content was a reflection on the cooperation of the university teachers with primary school teachers in the implementation of professional practice I and II within the bachelor's degree programme Special Education. The importance and need of professional practice for the development of professional competences of special education students was repeatedly mentioned. During the practicum, the student has the unique opportunity to observe, differentiate, and respond to the special educational needs of children and students in the school setting. The organizational form and content of the implemented practices were vividly discussed.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 18:00