CHYLKOVÁ, M. a K. HEINZ. Business Culture in Tourism: Distance learning study materials. 1. vyd. Karviná, 2018, 130 s. ISBN 978-80-7510-296-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Business Culture in Tourism: Distance learning study materials
Autoři CHYLKOVÁ, M. a K. HEINZ.
Vydání 1. vyd. Karviná, 130 s. 2018.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Učebnice
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7510-296-6
Klíčová slova česky CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Klíčová slova anglicky Barrier; complaint; client; customer care; culture shock; emails; entertainment; feedback; holiday rep; hotel services; intercultural communication; letters; tourism
Štítky Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě 0002400
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Natalia Kufa, učo 52716. Změněno: 3. 11. 2022 19:24.
Anotace
The study text Business Culture in Tourism is aimed at students of regular and distance study in the specialization of Tourism focusing on developing student professional skills in intercultural environment. It deals with the key topics in the area of culture, job description of the staff in tourism, and oral and written communication for interaction with clients. The text is divided into 12 chapters, each of them involving an introductory text practising professional vocabulary, creative tasks focusing on solving problems in tourism and also a test checking acquired knowledge.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 20:23