FOLTISOVÁ, Anna a Jana BROŽOVSKÁ ONDERKOVÁ. Role knihovny a čtenářství ve vzdělávání dětí základních škol v době COVID-19. In Wokół Paula Ladewiga i jego Katechizmu biblioteki 3, 2023. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Role knihovny a čtenářství ve vzdělávání dětí základních škol v době COVID-19
Název anglicky The role of the library and reading in the education of primary school children during the COVID-19 restrictions
Autoři FOLTISOVÁ, Anna a Jana BROŽOVSKÁ ONDERKOVÁ.
Vydání Wokół Paula Ladewiga i jego Katechizmu biblioteki 3, 2023. 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Klíčová slova česky čtenářství, pandemie COVID-19, základní škola, digitální věk, čtenář, knihovna
Klíčová slova anglicky readership, COVID-19 pandemic, upper primary school, digital age, pubescent reader, library
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti SGS/3/2023, projekt VaV.
Změnil Změnila: Mgr. Jana Brožovská Onderková, Ph.D., učo 26705. Změněno: 11. 1. 2024 09:43.
Anotace
Příspěvek se zaměřuje se na výzkum čtenářství dětí 6.-9. třídy základní školy v době, kdy byly z důvodů restrikcí souvisejících s pandemií COVID-19 omezeny možnosti výuky ve školách. Pomoc dětem v této době tedy poskytovaly zejména knihovny (školní a veřejná knihovna).
Anotace anglicky
The paper focuses on research of the reading habits of primary school children in grades 6-9 at a time when school- based learning was limited due to the restrictions associated with the COVID-19 pandemic. Thus, libraries (school library and public library) were mainly responsible for helping children during this time.
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 17:11