2024
Ilona Rozehnalová – Nezaženeš
PUPÁKOVÁ, KristínaZákladní údaje
Originální název
Ilona Rozehnalová – Nezaženeš
Název česky
Ilona Rozehnalová – Nezaženeš
Název anglicky
Ilona Rozehnalová – You Can't Chase Away
Autoři
Vydání
První. Ostrava, 2024
Nakladatel
Trinity
Další údaje
Typ výsledku
Umělecké realizace
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Klíčová slova česky
básnická sbírka grafická sazba minimalistický design typografie font DIN ilustrace ruční vazba edice Trinity knižní design Hana Puchová Papidu (Gabriela Pilařová) literární kritika Monika Horsáková Michal Jareš
Klíčová slova anglicky
poetry collection graphic layout minimalist design typography DIN font illustrations hand-bound Trinity edition book design Hana Puchová Gabriela Pilařová (Papidu) literary critique Monika Horsáková Michal Jareš
Změněno: 27. 1. 2025 20:29, MgA. Kristína Pupáková
V originále
Básnická sbírka Ilony Rozehnalové s surovými a lyrickými ilustracemi Hany Puchové je první knihou nové edice Trinity, kterou vydaly Monika Horsáková a Ilona Rozehnalová vlastním nákladem. Kniha byla graficky připravena v minimalistickém stylu, který podtrhuje intimní atmosféru básní a umožňuje čtenáři soustředit se na propojení mezi textem a obrazem. Grafická sazba vychází z čisté typografie, pro kterou byl zvolen font DIN, známý svou jednoduchostí a precizností. Výjimečnost této knihy podtrhuje také ruční vazba Gabriely Pilařové (Papidu), která každý z celkových 100 výtisků proměnila v jedinečné dílo. Editorem knihy byl uznávaný literární kritik Michal Jareš. Celkový design tak vytváří harmonický celek, který spojuje literární, výtvarné a řemeslné prvky do jedinečné podoby.
Česky
Básnická sbírka Ilony Rozehnalové s surovými a lyrickými ilustracemi Hany Puchové je první knihou nové edice Trinity, kterou vydaly Monika Horsáková a Ilona Rozehnalová vlastním nákladem. Kniha byla graficky připravena v minimalistickém stylu, který podtrhuje intimní atmosféru básní a umožňuje čtenáři soustředit se na propojení mezi textem a obrazem. Grafická sazba vychází z čisté typografie, pro kterou byl zvolen font DIN, známý svou jednoduchostí a precizností. Výjimečnost této knihy podtrhuje také ruční vazba Gabriely Pilařové (Papidu), která každý z celkových 100 výtisků proměnila v jedinečné dílo. Editorem knihy byl uznávaný literární kritik Michal Jareš. Celkový design tak vytváří harmonický celek, který spojuje literární, výtvarné a řemeslné prvky do jedinečné podoby.