Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. BOTLÍK, Josef, Milena BOTLÍKOVÁ, Žaneta RYLKOVÁ, Lucie WALECZEK ZOTYKOVÁ a Tereza IKÁŠOVÁ. Mapping the Potential of 3D Printing in the Corporate Environment. Online. Žilinská iniverzita v Žilině, 2024, 13 s.
      Název anglicky: Mapping the Potential of 3D Printing in the Corporate Environment
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: 3d printing; companies; processes; globalization; problems
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Josef Botlík, učo 14794. Změněno: 30. 12. 2023 16:05.

    2023

    1. IKÁŠOVÁ, Tereza. The Effect of the Length of the Inquiry Form on the Conversion of the Corporate Website. In Tsounis, N., Vlachvei, A. Advances in Empirical Economic Research. Cham (Switzerland): Springer Nature, 2023, s. 813-824. ISBN 978-3-031-22748-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-22749-3_50.
      RIV: Stať ve sborníku. angličtina. Švýcarsko.
      Ikášová, Tereza (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Chi-square test;Conversions;Generation Z;Web design
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 5. 4. 2024 13:55.

    2022

    1. BAUEROVÁ, Radka, Tereza IKÁŠOVÁ, Veronika KOPŘIVOVÁ, Tomáš PRAŽÁK a Michal STOKLASA. What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most? Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2022, roč. 22, č. 1, s. 5-21. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2022.001.
      Odkaz na webovou stránku, ze které je dostupný plný text článku
      Název anglicky: What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most?
      RIV/47813059:19520/22:A0000346 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Ikášová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Kopřivová, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Pražák, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: apophenia; authority bias; bandwagon effect; e-shops; negativity effect; online reviews; processing difficulty effect; story bias
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 30. 12. 2022 14:39.

    2021

    1. KOPŘIVOVÁ, Veronika, Tereza IKÁŠOVÁ a Dominik ŠVARC. Is the Future of Non-Skippable Ads Shining Bright?. Online. In doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD., Ing. Zuzana Bezáková, PhD., PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA. Conference Proceedings from International Scientific Conference „Marketing Identity 2021: New changes, new challenges“. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2021, s. 336-344, 744 s. ISBN 978-80-572-0220-2.
      URL
      RIV/47813059:19520/21:A0000350 Stať ve sborníku. angličtina.
      Kopřivová, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Ikášová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Švarc, Dominik (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Brand; Consumer Behaviour; Generation Z; Marketing Communication; Non-skippable Ads;
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D., učo 29255. Změněno: 31. 12. 2022 23:50.
Zobrazeno: 26. 4. 2024 08:49