-
BOTLÍK, Josef, Milena BOTLÍKOVÁ, Žaneta RYLKOVÁ, Lucie WALECZEK ZOTYKOVÁ a Tereza IKÁŠOVÁ. Mapping the Potential of 3D Printing in the Corporate Environment. Online. Žilinská iniverzita v Žilině, 2024, 13 s.
Název anglicky: Mapping the Potential of 3D Printing in the Corporate Environment
angličtina. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: 3d printing; companies; processes; globalization; problems
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: Ing. Josef Botlík, učo 14794. Změněno: 30. 12. 2023 16:05.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/74612/cs -
IKÁŠOVÁ, Tereza a Martin KLEPEK. The impact of website performance on business sales. Financial Internet Quarterly. Berlin: WALTER DE GRUYTER, 2024, roč. 20, č. 1, s. 81-91. ISSN 2719-3454. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.2478/fiqf-2024-0007.URL
RIV: Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
Ikášová, Tereza (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Decision Making;Experiment;Restaurant Industry;Sales;Website Performance
Změnila: Ing. Tereza Pražáková, učo 43992. Změněno: 4. 1. 2025 16:03.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/82022/cs -
IKÁŠOVÁ, Tereza. The WWW Factor: Understanding Generation Z’s Website Preferences. In Tsounis, N., Vlachvei, A. Applied Economic Research and Trends. Cham (Switzerland): Springer Nature, 2024, s. 1021–1033. ISBN 978-3-031-49104-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-49105-4_58.
RIV: Stať ve sborníku. angličtina. Švýcarsko.
Ikášová, Tereza (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: web design;kruskal-wallis test;generation Z;colours;website speed;functional elements
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
CHYBA! Nesprávný formát rozsahu stran. CHYBA!
CHYBA! Nesprávný formát rozsahu stran.
Změnila: Ing. Tereza Pražáková, učo 43992. Změněno: 3. 1. 2025 22:33.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/82001/cs -
IKÁŠOVÁ, Tereza. The Effect of the Length of the Inquiry Form on the Conversion of the Corporate Website. In Tsounis, N., Vlachvei, A. Advances in Empirical Economic Research. Cham (Switzerland): Springer Nature, 2023, s. 813-824. ISBN 978-3-031-22748-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-22749-3_50.
RIV: Stať ve sborníku. angličtina. Švýcarsko.
Ikášová, Tereza (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Chi-square test;Conversions;Generation Z;Web design
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 5. 4. 2024 13:55.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/74422/cs -
BAUEROVÁ, Radka, Tereza IKÁŠOVÁ, Veronika KOPŘIVOVÁ, Tomáš PRAŽÁK a Michal STOKLASA. What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most? Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2022, roč. 22, č. 1, s. 5-21. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2022.001.Odkaz na webovou stránku, ze které je dostupný plný text článku
Název anglicky: What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most?
RIV/47813059:19520/22:A0000346 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Ikášová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Kopřivová, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Pražák, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: apophenia; authority bias; bandwagon effect; e-shops; negativity effect; online reviews; processing difficulty effect; story bias
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 30. 12. 2022 14:39.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/64281/cs -
KOPŘIVOVÁ, Veronika, Tereza IKÁŠOVÁ a Dominik ŠVARC. Is the Future of Non-Skippable Ads Shining Bright?. Online. In doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD., Ing. Zuzana Bezáková, PhD., PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA. Conference Proceedings from International Scientific Conference „Marketing Identity 2021: New changes, new challenges“. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2021, s. 336-344, 744 s. ISBN 978-80-572-0220-2.URL
RIV/47813059:19520/21:A0000350 Stať ve sborníku. angličtina.
Kopřivová, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Ikášová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Švarc, Dominik (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Brand; Consumer Behaviour; Generation Z; Marketing Communication; Non-skippable Ads;
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D., učo 29255. Změněno: 31. 12. 2022 23:50.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/64484/cs
2024
2023
2022
2021
Zobrazeno: 16. 2. 2025 20:04