Filtrování

    2025

    1. BOTLÍK, Josef; Milena BOTLÍKOVÁ; Žaneta RYLKOVÁ; Lucie WALECZEK ZOTYKOVÁ a Tereza IKÁŠOVÁ. Mapping the Potential of 3D Printing in the Corporate Environment. Online. In Kliestik Tomáš, Nica Elvira. Globalization and Its Socio-Economic Consequences. Berlin, Germany: Peter Lang Group AG, 2025, 13 s. Volume I. ISBN 978-3-631-92474-7. Dostupné z: https://doi.org/10.3726/b22205.

    2024

    1. IKÁŠOVÁ, Tereza a Martin KLEPEK. The impact of website performance on business sales. Financial Internet Quarterly. Berlin: WALTER DE GRUYTER, 2024, roč. 20, č. 1, s. 81-91. ISSN 2719-3454. Dostupné z: https://doi.org/10.2478/fiqf-2024-0007.
    2. IKÁŠOVÁ, Tereza. The WWW Factor: Understanding Generation Z’s Website Preferences. In Tsounis, N., Vlachvei, A. Applied Economic Research and Trends. Cham (Switzerland): Springer Nature, 2024, s. 1021-1033. ISBN 978-3-031-49104-7. Dostupné z: https://doi.org/10.1007/978-3-031-49105-4_58.

    2023

    1. IKÁŠOVÁ, Tereza. The Effect of the Length of the Inquiry Form on the Conversion of the Corporate Website. In Tsounis, N., Vlachvei, A. Advances in Empirical Economic Research. Cham (Switzerland): Springer Nature, 2023, s. 813-824. ISBN 978-3-031-22748-6. Dostupné z: https://doi.org/10.1007/978-3-031-22749-3_50.

    2022

    1. BAUEROVÁ, Radka; Tereza IKÁŠOVÁ; Veronika KOPŘIVOVÁ; Tomáš PRAŽÁK a Michal STOKLASA. What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most? Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2022, roč. 22, č. 1, s. 5-21. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://doi.org/10.25142/aak.2022.001.

    2021

    1. KOPŘIVOVÁ, Veronika; Tereza IKÁŠOVÁ a Dominik ŠVARC. Is the Future of Non-Skippable Ads Shining Bright?. Online. In doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD., Ing. Zuzana Bezáková, PhD., PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA. Conference Proceedings from International Scientific Conference „Marketing Identity 2021: New changes, new challenges“. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2021, s. 336-344, 744 s. ISBN 978-80-572-0220-2.
Zobrazit podrobně