-
BOTLÍK, Josef; Milena BOTLÍKOVÁ; Žaneta RYLKOVÁ; Lucie WALECZEK ZOTYKOVÁ a Tereza IKÁŠOVÁ. Mapping the Potential of 3D Printing in the Corporate Environment. Online. In Kliestik Tomáš, Nica Elvira. Globalization and Its Socio-Economic Consequences. Berlin, Germany: Peter Lang Group AG, 2025, 13 s. Volume I. ISBN 978-3-631-92474-7. Dostupné z: https://doi.org/10.3726/b22205.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/74612/cs
-
IKÁŠOVÁ, Tereza a Martin KLEPEK. The impact of website performance on business sales. Financial Internet Quarterly. Berlin: WALTER DE GRUYTER, 2024, roč. 20, č. 1, s. 81-91. ISSN 2719-3454. Dostupné z: https://doi.org/10.2478/fiqf-2024-0007.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/82022/cs
-
IKÁŠOVÁ, Tereza. The WWW Factor: Understanding Generation Z’s Website Preferences. In Tsounis, N., Vlachvei, A. Applied Economic Research and Trends. Cham (Switzerland): Springer Nature, 2024, s. 1021-1033. ISBN 978-3-031-49104-7. Dostupné z: https://doi.org/10.1007/978-3-031-49105-4_58.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/82001/cs
-
IKÁŠOVÁ, Tereza. The Effect of the Length of the Inquiry Form on the Conversion of the Corporate Website. In Tsounis, N., Vlachvei, A. Advances in Empirical Economic Research. Cham (Switzerland): Springer Nature, 2023, s. 813-824. ISBN 978-3-031-22748-6. Dostupné z: https://doi.org/10.1007/978-3-031-22749-3_50.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/74422/cs
-
BAUEROVÁ, Radka; Tereza IKÁŠOVÁ; Veronika KOPŘIVOVÁ; Tomáš PRAŽÁK a Michal STOKLASA. What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most? Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2022, roč. 22, č. 1, s. 5-21. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://doi.org/10.25142/aak.2022.001.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/64281/cs
-
KOPŘIVOVÁ, Veronika; Tereza IKÁŠOVÁ a Dominik ŠVARC. Is the Future of Non-Skippable Ads Shining Bright?. Online. In doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD., Ing. Zuzana Bezáková, PhD., PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA. Conference Proceedings from International Scientific Conference „Marketing Identity 2021: New changes, new challenges“. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2021, s. 336-344, 744 s. ISBN 978-80-572-0220-2.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/64484/cs