Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. BOTLÍK, Josef, Milena BOTLÍKOVÁ, Žaneta RYLKOVÁ, Lucie WALECZEK ZOTYKOVÁ a Tereza IKÁŠOVÁ. Mapping the Potential of 3D Printing in the Corporate Environment. Online. Žilinská iniverzita v Žilině, 2024, 13 s.

    2023

    1. IKÁŠOVÁ, Tereza. The Effect of the Length of the Inquiry Form on the Conversion of the Corporate Website. In Tsounis, N., Vlachvei, A. Advances in Empirical Economic Research. Cham (Switzerland): Springer Nature, 2023, s. 813-824. ISBN 978-3-031-22748-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-22749-3_50.

    2022

    1. BAUEROVÁ, Radka, Tereza IKÁŠOVÁ, Veronika KOPŘIVOVÁ, Tomáš PRAŽÁK a Michal STOKLASA. What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most? Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2022, roč. 22, č. 1, s. 5-21. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2022.001.

    2021

    1. KOPŘIVOVÁ, Veronika, Tereza IKÁŠOVÁ a Dominik ŠVARC. Is the Future of Non-Skippable Ads Shining Bright?. Online. In doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD., Ing. Zuzana Bezáková, PhD., PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA. Conference Proceedings from International Scientific Conference „Marketing Identity 2021: New changes, new challenges“. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2021, s. 336-344, 744 s. ISBN 978-80-572-0220-2.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 22. 11. 2024 04:51