Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2022

  1. BAUEROVÁ, Radka, Tereza IKÁŠOVÁ, Veronika KOPŘIVOVÁ, Tomáš PRAŽÁK a Michal STOKLASA. What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most? Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2022, roč. 22, č. 1, s. 5-21. ISSN 1212-415X. doi:10.25142/aak.2022.001.
  2. 2021

  3. KOPŘIVOVÁ, Veronika, Tereza IKÁŠOVÁ a Dominik ŠVARC. Is the Future of Non-Skippable Ads Shining Bright? In doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD., Ing. Zuzana Bezáková, PhD., PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA. Conference Proceedings from International Scientific Conference „Marketing Identity 2021: New changes, new challenges“. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2021. s. 336-344, 744 s. ISBN 978-80-572-0220-2.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 29. 3. 2023 14:55