FPF:UBKTV061 Public Relations - Informace o předmětu
UBKTV061 Public Relations
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavěléto 2013
- Rozsah
- 1/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Garance
- Ústav bohemistiky a knihovnictví – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Audiovizuální tvorba (program FPF, B8203 DrUm)
- Osnova
- Seminář je zaměřen na pochopení principů práce s nástroji Public Relations, na jejich správné využití a na význam PR v marketingu a reklamě. Posluchači se seznámí s ukázkami PR kampaní, zásadami krizové komunikace i problematikou Media Relations a také s tvorbou televizní Self Promotion. Studenti si zároveň osvojí pravidla společenského chování a komunikační schopnosti.
1. Public Relations a příbuzné obory
2. Různé druhy Public Relations
3. Cíle a strategie Public Relations
4. Vztah mezi Public Relations, marketingem a reklamou
5. Self Promotion
6. Media Relations
7. Krizová komunikace
8. Sponzoring
- Seminář je zaměřen na pochopení principů práce s nástroji Public Relations, na jejich správné využití a na význam PR v marketingu a reklamě. Posluchači se seznámí s ukázkami PR kampaní, zásadami krizové komunikace i problematikou Media Relations a také s tvorbou televizní Self Promotion. Studenti si zároveň osvojí pravidla společenského chování a komunikační schopnosti.
- Literatura
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/leto2013/UBKTV061