UBKTV061 Public Relations

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
léto 2014
Rozsah
1/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
Garance
Ústav bohemistiky a knihovnictví – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Seminář je zaměřen na pochopení principů práce s nástroji Public Relations, na jejich správné využití a na význam PR v marketingu a reklamě. Posluchači se seznámí s ukázkami PR kampaní, zásadami krizové komunikace i problematikou Media Relations a také s tvorbou televizní Self Promotion. Studenti si zároveň osvojí pravidla společenského chování a komunikační schopnosti.
Osnova
  • 1. Public Relations a příbuzné obory
    2. Různé druhy Public Relations
    3. Cíle a strategie Public Relations
    4. Vztah mezi Public Relations, marketingem a reklamou
    5. Self Promotion
    6. Media Relations
    7. Krizová komunikace
    8. Sponzoring
Literatura
    doporučená literatura
  • FTOREK, J. Public Relations jako ovlivňování mínění. Praha, 2006. info
  • TRAMPOTA, T. Zpravodajství. Praha, 2006. info
  • VĚRČÁK, V. a kol. Media Relations není manipulace. Praha, 2004. info
  • CAYWOOD, C. L. Public Relations. Řízená komunikace podniku s veřejností. Brno, 2003. info
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2011, léto 2012, léto 2013, léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024.