OPF:PEMBPMKV Marketingový výzkum - Informace o předmětu
PEMBPMKV Marketingový výzkum
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2021
- Rozsah
- 2/1/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (přednášející)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (přednášející)
doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (cvičící)
Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D. (cvičící)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (cvičící)
Ing. Lucie Šokalová (pomocník) - Garance
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - Předpoklady
- FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(B) && FORMA(P) && ( PEMBAMAG Marketing || PEMBPMAG Marketing || PEMBKMAG Marketing || PEMBAMAR Marketing || PEMBPMAR Marketing || PEMBKMAR Marketing || PEMBPMKT Marketing )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 127 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/127, pouze zareg.: 0/127 - Mateřské obory/plány
- Digitální business (program OPF, B_DB)
- Marketing (program OPF, B_MAR)
- Osnova
- 1. Charakteristika marketingového výzkumu
- 2. Proces marketingového výzkumu
- 3. Metody a techniky marketingového výzkumu
- 4. Aplikovaný marketingový výzkum v marketingovém mixu
- 5. Digitální marketingový výzkum
- 6. Využití matematicko-statistických metod v marketingovém výzkumu
- Literatura
- povinná literatura
- TAHAL, R. Marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2017. info
- KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2015. ISBN 80-247-0966-X. info
- doporučená literatura
- BELK, R. W., KOZINETS, R. V. a E. FISCHER, 2013. Qualitative consumer & marketing research. London: SAGE. ISBN 9780857027665.
- MALHOTRA, N K, D NUNAN a D F BIRKS. Marketing Research: an applied approach. New York: Pearson, 2017. ISBN 978-1-292-10312-9. info
- Metody hodnocení
- Povinná aktivní účast na seminářích minimálně 50% (aktivita během semestru 20% hodnocení), zpracování seminární práce ve formě projektu marketingového výzkumu (20% hodnocení), písemný zápočtový test (60% hodnocení).
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2021/PEMBPMKV