Information System SU

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2023

    1. ZAPLETALOVÁ, Šárka, Halina STARZYCZNÁ, Radka BAUEROVÁ, Ondřej MIKŠÍK, Daniel KVÍČALA and Lucie VAVRUŠKOVÁ. Customer Behaviour in eCommerce. Case Studies from the Online Grocery Market. Cham: Springer, 2023, 108 pp. SpringerBriefs in Business. ISBN 978-3-031-23573-3. Available from: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-23574-0.
    2. BAUEROVÁ, Radka, Halina STARZYCZNÁ and Šárka ZAPLETALOVÁ. WHO ARE ONLINE GROCERY SHOPPERS? E+M Ekonomie a Management. Technická univerzita v Liberci: Wolters Kluwer ČR, a. s., 2023, vol. 26, No 1, p. 186-205. ISSN 2336-5064. Available from: https://dx.doi.org/10.15240/tul/001/2023-1-011.
    3. ŠPERKA, Roman, Petr SUCHÁNEK, Jarmila DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Radim DOLÁK, Tomáš BARČÁK, Radka BAUEROVÁ, Šárka ČEMERKOVÁ, Michal HALAŠKA, Radmila KRKOŠKOVÁ, Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Jiří MAZUREK, Žaneta RYLKOVÁ and Šárka ZAPLETALOVÁ. 4th International Conference on Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises. Conference Proceedings. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2023, 264 pp. ISBN 978-80-7510-554-7.

    2022

    1. ZAPLETALOVÁ, Šárka. The business excellence models and business strategy. TOTAL QUALITY MANAGEMENT & BUSINESS EXCELLENCE. ABINGDON: ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD, 2022, vol. 2022, No 1, p. 1-17. ISSN 1478-3363. Available from: https://dx.doi.org/10.1080/14783363.2022.2033615.

    2021

    1. ZAPLETALOVÁ, Šárka. Internationalisation and Competitive Strategies of Enterprises. In Pavlína Jasovska, Danielle Logue, Hussain G. Rammal. Contemporary Entrepreneurship Issues in International Business. Singapore: World Scientific, 2021, p. 139-168. Volume 1. ISBN 978-981-12-2843-8. Available from: https://dx.doi.org/10.1142/9789811228445_fmatter.
    2. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina and Šárka ZAPLETALOVÁ. Rational and Emotional Aspects of Consumer Behaviour. Forum Scientiae Oeconomia. Dąbrowa Górnicza: Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB, 2021, vol. 9, No 2, p. 95-110. ISSN 2300-5947. Available from: https://dx.doi.org/10.23762/FSO_VOL9_NO2_5.
    3. LANGEROVÁ, Adéla, Halina STARZYCZNÁ and Šárka ZAPLETALOVÁ. Using the Analytical Part of CRM in Small and Medium-Sized Enterprises in the Czech Republic. (Využití analytické části CRM v malých a středních podnicích v ČR). Central European Business Review. Praha, 2021, vol. 10, No 3, p. 67-89. ISSN 1805-4854. Available from: https://dx.doi.org/10.18267/j.cebr.262.

    2020

    1. BAUEROVÁ, Radka and Šárka ZAPLETALOVÁ. CUSTOMERS´ SHOPPING BEHAVIOUR IN OGS: CHENGES CAUSED BY COVID-19. Online. In Ing. Pavel Ondra. DOKBAT 2020 - 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers (Vol. 16). 16th. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2020, p. 34-48. ISBN 978-80-7454-935-9. Available from: https://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2020.
    2. ZAPLETALOVÁ, Šárka, Halina STARZYCZNÁ and Dalibor ŠIMEK. Inovace v podmínkách České republiky (Innovation in the condition of the Čzech Republic). 1. vydání. Karviná: SU OPF, 2020, 94 pp. ISBN 978-80-7510-411-3.
    3. ZAPLETALOVÁ, Šárka. Podnikatelské prostředí: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2020.
    4. DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Jarmila and Šárka ZAPLETALOVÁ. Řízení inovací: Distanční studijní text. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné Slezská univerzita v Opavě, 2020.
    5. ZAPLETALOVÁ, Šárka and Radka BAUEROVÁ. The Role of Strategic Planning in SMEs in Times of Turbulent Changes: Perspective of Czech Retail Enterprises. Online. In Soukupová Nikola. Proceedings of the 14th International Scientific Conference INPROFORUM Business Cycles – more than Economic Phenomena. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, 2020, p. 150-154. ISBN 978-80-7394-824-5.

    2018

    1. ZAPLETALOVÁ, Šárka and Jindra PETERKOVÁ. Evaluation of the Usability of Selected Innovation Concepts for Managing Innovation Activities. E @ M EKONOMIE A MANAGEMENT. 2018, XXI, No 4, p. 141-158. ISSN 1212-3609. Available from: https://dx.doi.org/10.15240/tul/001/2018-4-010.
    2. ZAPLETALOVÁ, Šárka and Žaneta RYLKOVÁ. Knowledge of the EFQM Excellence Model: Case Study of Czech Enterprises. Scientific Papers of the University of Pardubice Series D. 2018, vol. 26, No 44, p. 257-268. ISSN 1211-555X.

    2017

    1. ZAPLETALOVÁ, Šárka. International Management of Czech Family Enterprises: Decisions on International Entrepreneurial Activities. Central European Business Review. 2017, vol. 6, No 3, p. 51-61. ISSN 1805-4854. Available from: https://dx.doi.org/10.18267/J.CEBR.186.

    2016

    1. ZAPLETALOVÁ, Šárka. Management inovací: Distanční studijní opora. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné Slezská univerzita v Opavě, 2016.
Display details
Displayed: 25/4/2024 08:41