MU:MU11163 Marketing - Course Information
MU11163 Marketing
Mathematical Institute in OpavaWinter 2007
- Extent and Intensity
- 2/1/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Guaranteed by
- doc. RNDr. Kristína Smítalová, CSc.
Mathematical Institute in Opava - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Applied Mathematics in Risk Management (programme MU, B1101)
- Applied Mathematics in Risk Management (programme MU, B1102)
- Mathematical Methods in Economics (programme MU, B1101)
- Physics for Secondary School Teachers (programme FPF, M1701 Fyz)
- Course objectives (in Czech)
- Úvod do marketingu, cvičení Marketingové prostředí, Trh, cvičení Marketingový inf.systém,marketingový výzkum úvod, cvičení Marketingový výzkum získávání informací, cvičení Kupní chování na trzích spotřebitelských a na trzích organizací, cvičení Segmentace , cvičení Marketingový mix úvod, cvičení Produkt, Price , cvičení Place, Promotion, cvičení Záverečné hodnocení
- Syllabus (in Czech)
- 1. Úvod
1.1 Vymezení základních pojmů marketingu
1.2 Filozofie marketingu
1.3 Principy marketingu
1.4 Úloha marketingu
2. Marketingové prostředí
2.1 Vymezení pojmu marketingové prostředí a jeho význam
2.2 Účastníci marketingového prostředí
2.2.1 Mikroprostředí podniku ( vedení,pracovníci,know-how)
2.2.2 Mezoprostředí podniku (partneři,dodavatelé,zprostředkovatelé,zákazníci,konkurence)
2.2.3 Makroprostředí podniku ( politika státu,legislativa,informace..)
3.Marketingový informační systém
3.1 Vymezení pojmů marketingové informace a marketingový informační systém
3.2 Členění marketingového informačního systému
3.3 Marketingový výzkum
3.4 Marketingové rozhodování
4.Trh, spotřebitelský trh a chování spotřebitele
4.1 Vymezení pojmu trh pro marketingovou aplikaci,historické etapy vývoje trhu
4.2 Vymezení pojmu spotřebitelský trh
4.3 Charakteristika spotřebitelského trhu
4.4 Hlavní faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele
4.5 Kupní chování spotřebitele-role,typy
5.Trh organizací a firem
5.1 Vymezení pojmu trh organizací
5.2 Kupní chování organizací a firem
5.3 Faktory ovlivňující kupní chování organizací
5.4 Marketingová strategie podniku
6. Segmentace trhu
6.1 Vymezení pojmu segmentace
6.2 Výhody segmentace
6.3 Kritéria segmentace
6.4 Hlediska segmentace
6.5 Tržní cílení,hodnocení a výběr segmentů
7. Marketingový mix
7.1 Marketingový mix ? 4P
7.2 Produkt ? jako výrobek či služba
7.3 Cena a její charakteristika
7.4 Distribuce
7.5 Promotion- komunikace
Po každém tématickém bloku je cvičení změřené na praxi k danému tématu.
- 1. Úvod
- Literature
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
- Enrolment Statistics (Winter 2007, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/sumu/winter2007/MU11163