FVP SPEPkomNaP Speciální pedagogika osob s narušenou komunikační schopností
Název anglicky: Special Education of Persons with Impaired Communication Abilities
navazující prezenční se specializací, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: FVP SPEP Speciální pedagogika
navazující prezenční se specializací, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: FVP SPEP Speciální pedagogika
1. semestr
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Profilace | Povinnost |
FVP:USPQP001 | Pedagogická a školní psychologie | zk | 5 | Z | P |
FVP:USPQP002 | Školní pedagogika | zk | 5 | Z | P |
FVP:USPQP003 | Obecná didaktika | zk | 5 | P | P |
FVP:USPQP004 | Odborná praxe I – náslechová | z | 4 | - | P |
FVP:USPQP012 | Psychiatrie pro speciální pedagogy | z | 4 | - | P |
FVP:USPQP021 | Special Education I | z | 3 | - | PV |
FVP:USPQP022 | Besondere Bildung I | z | 3 | - | PV |
FVP:USPQP025 | Edukace dětí a žáků s mentálním postižením a PAS1 | zk | 4 | Z | PV |
FVP:USPQP030 | Edukace dětí a žáků s narušenou komunikační schopností | zk | 4 | Z | P |
FVP:USPQP035 | Edukace dětí a žáků s poruchami sluchu | z | 4 | P | P |
41 kreditů |
2. semestr
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Profilace | Povinnost |
FVP:USPQP006 | Neurologie pro speciální pedagogy | z | 4 | - | P |
FVP:USPQP007 | Speciálně pedagogická diagnostika a poradenství | zk | 5 | P | P |
FVP:USPQP008 | Metodologie speciálně pedagogického výzkumu | z | 4 | P | P |
FVP:USPQP009 | Odborná praxe II – průběžná | z | 6 | - | P |
FVP:USPQP016 | Poradenství a intervence u žáků se specifickými poruchami učení | z | 3 | P | PV |
FVP:USPQP018 | Znakový jazyk I | z | 4 | P | PV |
FVP:USPQP020 | Reedukační a resocializační pedagogika | z | 3 | P | PV |
FVP:USPQP023 | Special Education II | z | 3 | - | PV |
FVP:USPQP024 | Besondere Bildung II | z | 3 | - | PV |
FVP:USPQP027 | Edukace dětí a žáků s mentálním postižením a PAS2 | z | 4 | P | PV |
FVP:USPQP033 | Symptomatické poruchy řeči | z | 4 | P | P |
FVP:USPQP034 | Speciálně pedagogická diagnostika logopedická | zk | 4 | P | P |
FVP:USPQP038 | Poradenství a intervence žákům se SVP I | z | 4 | P | PV |
51 kreditů |
3. semestr
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Profilace | Povinnost |
FVP:USPQP005 | Psychopatologie | z | 4 | - | P |
FVP:USPQP010 | Speciální pedagogika předškolního a školního věku | z | 3 | P | P |
FVP:USPQP011 | Terapeutické metody ve speciální pedagogice | z | 3 | - | P |
FVP:USPQP013 | Odborná praxe III – průběžná | z | 8 | - | P |
FVP:USPQP017 | Reedukace specifických poruch učení | z | 3 | P | PV |
FVP:USPQP019 | Kompenzační pomůcky ve speciálně pedagogické praxi | z | 3 | P | PV |
FVP:USPQP031 | Poradenství a intervence u dětí a žáků s poruchami jazykového a řečového vývoje | zk | 4 | P | P |
FVP:USPQP032 | Komunikační systémy ve vzdělávání | z | 3 | P | PV |
FVP:USPQP036 | Speciálně pedagogická diagnostika surdopedická | z | 4 | P | PV |
FVP:USPQP037 | Znakový jazyk II | z | 4 | P | PV |
FVP:USPQP039 | Poradenství a intervence žákům se SVP II | z | 4 | P | PV |
43 kreditů |
4. semestr
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Profilace | Povinnost |
FVP:USPQP014 | Odborná praxe IV – souvislá | z | 12 | - | P |
FVP:USPQP015 | Seminář k diplomové práci | z | 4 | - | P |
16 kreditů |