PEMBKMKT Marketing

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
zima 2024
Rozsah
16/0/0. Přednáška 16 HOD/SEM. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (přednášející)
Garance
doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Rozvrh
So 19. 10. 11:25–13:00 MS, So 9. 11. 11:25–13:00 MS, So 30. 11. 11:25–13:00 MS
Předpoklady
FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(B) && FORMA(K)
K absolvování předmětu nejsou vyžadovány žádné podmínky a předmět může být zapsán nezávisle na jiných předmětech.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 218 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 113/218, pouze zareg.: 2/218
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Osnova
  • 1. Podstata, pojetí a význam marketingu
    2. Marketingový výzkum spotřebitele
    3. Empirické generalizace
    4. Analýza marketingového prostředí
    5. Segmentace a targeting
    6. Positioning značky a symboly značky
    7. Vývoj produktu a řízení produktového portfolia
    8. Cena a cenová politika
    9. Dostupnost produktu a distribuce
    10. Marketingová komunikace a mentální dostupnost
Literatura
    povinná literatura
  • KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. vyd. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5. info
  • TAHAL, R. Marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2017. info
  • HECZKOVÁ, M. Marketing. Karviná: OPF SLU Karviná, 2014. info
  • KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing and management. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978- 80-247-4150-. info
    doporučená literatura
  • FAHY, J a JOBBER. Foundations of Marketing. Foundations of Marketing. London: McGraw-Hill Education, 2019. ISBN 978-1-5268-4734-8. info
  • MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK a Michal STOKLASA. Marketing in Theory and Practice. Karviná: SU Opava, OPF Karviná, 2019, 183 s. ISBN 978-80-7510-341-3. info
  • KOTLER, P a ARMSTRONG. Principles of Marketing. Global Edition. 17th. Harlow: Pearson Education Limited, 2018. ISBN 978-1-292-22017-8. info
  • EGER, L. Komerční komunikace. Plzeň: ZČU, 2014. ISBN 978-80-261-0352-3. info
  • MATUŠÍNSKÁ, K. and M. STOKLASA. Marketing in Theory and Practice in a new and modern way. Karviná: SU OPF, 2014. ISBN 978-80-7510-044-3. info
  • SHARP, B. Marketing: theory, evidence, practice. Melbourne: Oxford University Press, 2013. ISBN 9780195573558. info
  • HAZDRA, A. a kol. Skvělé služby. Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4711-8. info
  • JAKUBÍKOVÁ, J. Strategický marketing: strategie a trendy. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8. info
  • KOZEL, R., L. MYNÁŘOVÁ a H. SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6. info
  • JAHODOVÁ, H. a J. PŘIKRYLOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 97880-247-3622-8. info
  • GRÖNROOS, CH. Service management and marketing: customer management in service competition. Chichester: John Wiley & Sons, 2007. ISBN 978-0-470-02862-9. info
Výukové metody
Individuální konzultace
Demonstrace dovedností
Seminární výuka
Samostudium studentů
Metody hodnocení
Kombinovaná zkouška
Informace učitele
Požadavky na studenta: účast na tutoriálech, samostudium, konzultace.
Hodnotící metody: seminární prácey (40% hodnocení), kombinovaná zkouška (60% hodnocení).
Aktivity Náročnost [h]
Ostatní studijní zátěž 37
Přednáška 39
Zkouška 40
Celkem 116
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2024/PEMBKMKT