OPF:PEMBKMKT Marketing - Informace o předmětu
PEMBKMKT Marketing
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2024
- Rozsah
- 16/0/0. Přednáška 16 HOD/SEM. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - Rozvrh
- So 19. 10. 11:25–13:00 MS, So 9. 11. 11:25–13:00 MS, So 30. 11. 11:25–13:00 MS
- Předpoklady
- FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(B) && FORMA(K)
K absolvování předmětu nejsou vyžadovány žádné podmínky a předmět může být zapsán nezávisle na jiných předmětech. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 218 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 113/218, pouze zareg.: 2/218 - Mateřské obory/plány
- předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
- Osnova
- 1. Podstata, pojetí a význam marketingu
2. Marketingový výzkum spotřebitele
3. Empirické generalizace
4. Analýza marketingového prostředí
5. Segmentace a targeting
6. Positioning značky a symboly značky
7. Vývoj produktu a řízení produktového portfolia
8. Cena a cenová politika
9. Dostupnost produktu a distribuce
10. Marketingová komunikace a mentální dostupnost
- 1. Podstata, pojetí a význam marketingu
- Literatura
- povinná literatura
- KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. vyd. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5. info
- TAHAL, R. Marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2017. info
- HECZKOVÁ, M. Marketing. Karviná: OPF SLU Karviná, 2014. info
- KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing and management. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978- 80-247-4150-. info
- doporučená literatura
- FAHY, J a JOBBER. Foundations of Marketing. Foundations of Marketing. London: McGraw-Hill Education, 2019. ISBN 978-1-5268-4734-8. info
- MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK a Michal STOKLASA. Marketing in Theory and Practice. Karviná: SU Opava, OPF Karviná, 2019, 183 s. ISBN 978-80-7510-341-3. info
- KOTLER, P a ARMSTRONG. Principles of Marketing. Global Edition. 17th. Harlow: Pearson Education Limited, 2018. ISBN 978-1-292-22017-8. info
- EGER, L. Komerční komunikace. Plzeň: ZČU, 2014. ISBN 978-80-261-0352-3. info
- MATUŠÍNSKÁ, K. and M. STOKLASA. Marketing in Theory and Practice in a new and modern way. Karviná: SU OPF, 2014. ISBN 978-80-7510-044-3. info
- SHARP, B. Marketing: theory, evidence, practice. Melbourne: Oxford University Press, 2013. ISBN 9780195573558. info
- HAZDRA, A. a kol. Skvělé služby. Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4711-8. info
- JAKUBÍKOVÁ, J. Strategický marketing: strategie a trendy. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8. info
- KOZEL, R., L. MYNÁŘOVÁ a H. SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6. info
- JAHODOVÁ, H. a J. PŘIKRYLOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 97880-247-3622-8. info
- GRÖNROOS, CH. Service management and marketing: customer management in service competition. Chichester: John Wiley & Sons, 2007. ISBN 978-0-470-02862-9. info
- Výukové metody
- Individuální konzultace
Demonstrace dovedností
Seminární výuka
Samostudium studentů - Metody hodnocení
- Kombinovaná zkouška
- Informace učitele
- Požadavky na studenta: účast na tutoriálech, samostudium, konzultace.
Hodnotící metody: seminární prácey (40% hodnocení), kombinovaná zkouška (60% hodnocení).
Aktivity Náročnost [h] Ostatní studijní zátěž 37 Přednáška 39 Zkouška 40 Celkem 116 - Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2024/PEMBKMKT