Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Marketingová komunikace: Distanční studijní text. Online. 4. rozšíř. a aktual. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 295 s. ISBN 978-80-7510-574-5
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 4. 12. 2023 10:04.
    2. KOPŘIVOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Unlocking Generation Y: Marketing Segmentation Via Lifestyle Insights. Online. Communication Today. Trnava: Univerzita svatého Cyrila a Metoděje Trnava, roč. 14, č. 2, s. 122-139. ISSN 1338-130X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.34135/communicationtoday.2023.Vol.14.No.2.9
      Domovská stránka časopisu
      RIV/47813059:19520/23:A0000411 Článek v odborném periodiku. angličtina. Slovensko.
      Kopřivová, Veronika (703 Slovensko, garant, domácí) -- Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Millennials;brands;exploratory factor analysis;cluster analysis;segmentation
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 1. 4. 2024 15:14.
    3. ŠPERKA, Roman, Petr SUCHÁNEK, Jarmila DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Radim DOLÁK, Tomáš BARČÁK, Radka BAUEROVÁ, Šárka ČEMERKOVÁ, Michal HALAŠKA, Radmila KRKOŠKOVÁ, Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Jiří MAZUREK, Žaneta RYLKOVÁ a Šárka ZAPLETALOVÁ. 4th International Conference on Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises. Conference Proceedings.. Online. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 264 s. ISBN 978-80-7510-554-7
      URL
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: ADF test; Granger causality; macroeconomic variables; SME; VEC model
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 1. 4. 2024 17:59.

    2022

    1. STOKLASA, Michal a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021. Online. Scientific Papers of the University of Pardubice - Series D. roč. 30, č. 1, s. 1-12. ISSN 1804-8048. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.46585/sp30011359
      Odkaz na článek
      Název anglicky: Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021
      RIV/47813059:19520/22:A0000306 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Stoklasa, Michal (203 Česká republika, garant, domácí) -- Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Consumer Behaviour; Regional Brand; Regional Brand Characteristics; Brand Model; Brand Awareness; Customer Characteristics

      Změnil: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D., učo 20807. Změněno: 28. 11. 2022 08:53.
    2. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina a Michal STOKLASA. The appeals and level of involvement influencing purchasing decision. Online. Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society. De Gruyter Poland, roč. 17, č. 3, s. 234-254. ISSN 1842-0206. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.2478/mmcks-2022-0013
      URL
      Název anglicky: The appeals and level of involvement influencing purchasing decision
      RIV/47813059:19520/22:A0000332 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Foote-Cone-Belding (FCB) model;emotion;rationality;involvement theory;purchasing decision process;marketing
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 18. 11. 2022 14:43.

    2021

    1. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina a Michal STOKLASA. Advertising Strategy according to the Concept of the FCB Model in the Conditions of the Various Generations. Online. E & M EKONOMIE A MANAGEMENT. LIBEREC 1: TECHNICAL UNIV LIBEREC, roč. 24, č. 4, s. 189-205. ISSN 1212-3609. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15240/tul/001/2021-4-012
      URL
      RIV/47813059:19520/21:A0000235 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Advertising;emotional and rational appeal; FCB grid; involvement theory; marketing communication
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 7. 1. 2022 10:49.
    2. DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Jarmila, Roman ŠPERKA, Petr SUCHÁNEK, Šárka ČEMERKOVÁ, Žaneta RYLKOVÁ, Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Radka BAUEROVÁ, Jiří MAZUREK a Radim DOLÁK. International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Online. In Proceedings. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. ISBN 978-80-7510-456-4
      URL
      angličtina. Česká republika.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2022 10:12.
    3. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Marketing finančních služeb: Distanční studijní text. Online. 2. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 266 s. ISBN 978-80-7510-447-2
      Název anglicky: Marketing of Financial Services
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 10. 2. 2021 17:05.
    4. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina a Šárka ZAPLETALOVÁ. Rational and Emotional Aspects of Consumer Behaviour. Online. Forum Scientiae Oeconomia. Dąbrowa Górnicza: Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB, roč. 9, č. 2, s. 95-110. ISSN 2300-5947. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.23762/FSO_VOL9_NO2_5
      URL
      Název česky: Racionální a emocionální aspekty spotřebitelského chování
      Název anglicky: Rational and Emotional Aspects of Consumer Behaviour
      RIV/47813059:19520/21:A0000209 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Consumer behaviour;emotional and rational appeal;Foote-Cone-Belding model;marketing communication;hierarchy of effects models
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2022 14:07.
    5. DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Jarmila, Roman ŠPERKA, Petr SUCHÁNEK, Šárka ČEMERKOVÁ, Žaneta RYLKOVÁ, Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Radka BAUEROVÁ, Jiří MAZUREK a Radim DOLÁK. 3rd International Conference on Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises. Conference Proceedings.. Online. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 710 s. ISBN 978-80-7510-457-1

      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D., učo 18157. Změněno: 11. 7. 2023 10:11.

    2020

    1. BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Brand Meaning for Consumers from Dissimilar Generations. Online. Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D. Pardubice: Univerzita Pardubice, roč. 28, č. 1, s. 29-42. ISSN 1211-555X
      URL
      Název česky: Význam značky pro spotřebitele z pohledu různých generací
      Název anglicky: Brand Meaning for Consumers from Dissimilar Generations
      RIV/47813059:19520/20:A0000137 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Braciníková, Veronika (703 Slovensko, garant, domácí) -- Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: attitudes;branding;brand equity;degree of identification;generation
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 22. 9. 2020 11:23.
    2. BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Clustering of Millennials by Brand Perceptions in Relation to Demographic Factors. Online. Central European Business Review. roč. 9, č. 5, s. 63-80. ISSN 1805-4854. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18267/j.cebr.253
      URL
      RIV/47813059:19520/20:A0000161 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Braciníková, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: brand perceptions;generation;Millennials

      Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 4. 3. 2021 09:23.

    2019

    1. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK, Halina STARZYCZNÁ, Michal STOKLASA, Radka BAUEROVÁ, Veronika BRACINÍKOVÁ, Adéla LANGEROVÁ a Radka KUBALOVÁ. Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů. Online. 1. vydání. Praha: Professional Publishing s.r.o. 152 s. ISBN 978-80-88260-36-3
      Název anglicky: Technology acceptance in the context of marketing tools
      RIV/47813059:19520/19:A0000032 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (703 Slovensko, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Braciníková, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Langerová, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Kubalová, Radka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: CRM; generation; SME; WPDCA method; Millennials; online shopping; TAM model; brand
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 13. 12. 2019 17:51.
    2. ŠPERKA, Roman, Petr SUCHÁNEK, Jarmila ŠEBESTOVÁ, Žaneta RYLKOVÁ, Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Jiří MAZUREK, Šárka ČEMERKOVÁ a Radim DOLÁK. International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Online. In Proceedings. Karvina: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. ISBN 978-80-7510-339-0
      URL
      angličtina. Česká republika.
      Změnil: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D., učo 18157. Změněno: 27. 10. 2019 10:35.
    3. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina a Veronika BRACINÍKOVÁ. Komunikační a prezentační dovednosti: Distanční studijní text. Online. 1. vyd. Karviná: SU Opava, OPF Karviná. 195 s. ISBN 978-80-7510-371-0
      Název česky: Komunikační a prezentační dovednosti: Distanční studijní text
      Název anglicky: Presentation and communication skills: Distance learning study materials
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: verbal communication; nonverbal communication; business meeting;personality; team communication; media relations; crisis communication; CRM; internal marketing; international market; data visualization; communication in English
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Změněno: 23. 3. 2020 08:52.
    4. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK a Michal STOKLASA. Marketing in Theory and Practice. Online. Karviná: SU Opava, OPF Karviná. 183 s. ISBN 978-80-7510-341-3
      Název anglicky: Marketing in Theory and Practice
      RIV/47813059:19520/19:A0000029 Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích). angličtina. Česká republika.
      Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: marketing mix; marketing concept; marketing research; marketing environment; strategy and plan; consumer behaviour; business market; STP
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 7. 5. 2020 12:36.
    5. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina a Michal STOKLASA. Marketingová komunikace: Distanční studijní text. Online. 3. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 247 s
      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 26. 9. 2023 12:51.
    6. BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Segmenting of Czech Millenials by chosen factors in relation to mobile phone usage behaviour. Online. In Prof. Ing. Alená Kusá, PhD., Prof. Ing. Anna Zaušková, PhD., Mgr. Zuzana Bučková, PhD. Conference Proceedings from International Scientific Conference Marketing Identity 2019 – Offline is the new online. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM. s. 439-454. ISBN 978-80-572-0038-3
      URL
      Název anglicky: Segmenting of Czech Millenials by chosen factors in relation to mobile phone usage behaviour
      RIV/47813059:19520/19:A0000102 Stať ve sborníku. angličtina. Slovensko.
      Braciníková, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Consumer Behaviour; Demographic Segmentation Criteria; Millennials; Mobile Usage; Psychographic Segmentation Criteria; Segmentation

      Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 28. 2. 2020 19:30.
    7. BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. The Ratio of Sense and Sensibility in Decision Buying Process of Millennials in Czech Republic. Online. In Šperka, R., P. Suchánek, J. Šebestová, Ž. Rylková, K. Matušínská, J. Mazurek, Š. Čemerková and R. Dolák (eds.). 2nd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Karviná: SU Opava, OPF Karviná. s. 42-51. ISBN 978-80-7510-339-0
      Název anglicky: The Ratio of Sense and Sensibility in Decision Buying Process of Millennials in Czech Republic
      RIV/47813059:19520/19:A0000030 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Braciníková, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Millennials; generation; sense; sensibility;brand
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 7. 5. 2020 12:28.
    8. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina a Michal STOKLASA. The State of Strategic Marketing Application in Czech Small and Medium-Sized Enterprises. Online. Scientific Annals of Economics and Business. roč. 66, č. 2, s. 193-212. ISSN 2501-1960. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.2478/saeb-2019-00122019-0012
      URL
      Název anglicky: The State of Strategic Marketing Application in Czech Small and Medium-Sized Enterprises
      RIV/47813059:19520/19:A0000031 Článek v odborném periodiku. angličtina. Rumunsko.
      Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: small and medium-sized enterprises; strategic marketing; strategy; marketing research
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 7. 5. 2020 12:20.

    2018

    1. BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Technological Skills Across Generations. Online. In Conference Proceedings from 18th Scientific Conference: Globalization and its socio-economic consequences. Žilina: University of Žilina, Faculty of Operation and Economics of Transport and Communications, Department of Economics. s. 2000-2006. ISBN 978-80-8154-249-7
      Název anglicky: Technological Skills Across Generations
      RIV/47813059:19520/18:00011092 Stať ve sborníku. angličtina.
      Braciníková, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Millennials; Generation X; Baby boomers; Technology

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 21. 11. 2019 15:04.
    2. BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. THE CONNECTIONS BETWEEN BRANDS AND DIFFERENT GENERATIONS. Online. In Proceedings of 11th International Scientific Conference KARVINÁ PH.D. CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMICS. Karviná: OPF Karviná. s. 1-7. ISBN 978-80-7510-322-2
      Název anglicky: THE CONNECTIONS BETWEEN BRANDS AND DIFFERENT GENERATIONS
      RIV/47813059:19520/18:00011193 Stať ve sborníku. angličtina.
      Braciníková, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Brand; Brand Identification; Consumer; Generations; Marketing Communication.

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 21. 11. 2019 15:05.

    2017

    1. BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Important Steps of Managing the Strong Brand Identity. Online. In Proceedings of 10th International Scientific Conference "Karviná Ph.D. Conference on Business and Economics. Karviná: OPF Karviná. s. 13-30, 17 s. ISBN 978-80-7510-265-2
      Název anglicky: Important Steps of Managing the Strong Brand Identity
      RIV/47813059:19520/17:00010905 Stať ve sborníku. angličtina.
      Braciníková, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Brand Values; Segmentation; Targeting; Positioning

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
    2. BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Marketing mix of financial services from the customers´ perspective. Online. Forum Scientiae Oeconomia. roč. 5, č. 4, s. 35-48, 13 s. ISSN 2300-5947
      Název anglicky: Marketing mix of financial services from the customers´ perspective
      RIV/47813059:19520/17:00010907 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Braciníková, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing mix "5C"; financial services; primary marketing research.

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
    3. BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. PERCEPTIONS OF CZECH MILLENNIALS' MEDIA CONSUMPTION AND COMMUNICATION MEANS. Online. In MARKETING IDENTITY - online rules - part II. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoděje, Trnava. s. 16-28. ISBN 978-80-8105-918-6
      Název anglicky: PERCEPTIONS OF CZECH MILLENNIALS' MEDIA CONSUMPTION AND COMMUNICATION MEANS
      RIV/47813059:19520/17:00011018 Stať ve sborníku. angličtina.
      Braciníková, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: millennials; communication means; media consumption; use of technology

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:58.
    4. BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. The Concept 5C of Tactical Marketing in Financial Services. Online. In Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Karviná: OPF Karviná. s. 36-47. ISBN 978-80-7510-243-0
      Název anglicky: The Concept 5C of Tactical Marketing in Financial Services
      RIV/47813059:19520/17:00010861 Stať ve sborníku. angličtina.
      Braciníková, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing mix "5C"; financial services; primary marketing research

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.

    2008

    1. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Marketing finančních služeb: Distanční studijní opora. Online. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 202 s

      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 19. 11. 2020 15:29.

    2007

    1. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Marketingová komunikace. Online. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 237 s. ISBN 978-80-7248-445-4

      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 26. 9. 2023 14:07.
Zobrazeno: 24. 4. 2024 03:22