Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. ZAPLETALOVÁ, Šárka, Halina STARZYCZNÁ, Radka BAUEROVÁ, Ondřej MIKŠÍK, Daniel KVÍČALA a Lucie VAVRUŠKOVÁ. Customer Behaviour in eCommerce. Case Studies from the Online Grocery Market. Cham: Springer, 2023, 108 s. SpringerBriefs in Business. ISBN 978-3-031-23573-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-23574-0.
      URL
      RIV/47813059:19520/23:A0000379 Odborná kniha. angličtina. Švýcarsko.
      Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Mikšík, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Kvíčala, Daniel (203 Česká republika, domácí) -- Vavrušková, Lucie (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: eCommerce; Online Market; Digital Business; eBusiness; Digitalization; Online Groceries
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D., učo 49931. Změněno: 7. 3. 2023 09:48.
    2. KVÍČALA, Daniel, Halina STARZYCZNÁ a Ondřej MIKŠÍK. Does a customer's behaviour on the web determine their lifetime value (CLV)? Zlín: Tomas Bata University in Zlín, 2023, s. 199-208. ISBN 978-80-7678-194-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2023.
      Název česky: Ovlivňuje chování zákazníků na webu jejich celoživotní hodnotu (CLV?
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-commerce, customer, customer lifetime value (CLV), e-shop

      Změnil: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D., učo 39337. Změněno: 20. 12. 2023 16:44.
    3. KVÍČALA, Daniel a Martin KLEPEK. Predicting customer churn in e-commerce using logistic regression. Karvina: Silesian University in Opava, 2023, s. 106-115. ISBN 978-80-7510-554-7.
      Název česky: Predikce odchodovosti zákazníků v e-commerce pomocí logistické regrese
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-commerce, customer lifetime value, customer loyalty, logistic regression, retention

      Změnil: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D., učo 39337. Změněno: 20. 12. 2023 16:50.

    2022

    1. KLEPEK, Martin a Daniel KVÍČALA. How do e-stores grow their market share? MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING. 2022, roč. 40, č. 8, s. 945-957. ISSN 0263-4503. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1108/MIP-04-2022-0170.
      URL
      RIV/47813059:19520/22:A0000354 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Klepek, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kvíčala, Daniel (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Brand; Customer loyalty; Double jeopardy; E-commerce; E-store; Market share; Market penetration; Repeat buying; Retention; Triple jeopardy
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D., učo 21606. Změněno: 3. 3. 2023 14:05.

    2021

    1. KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁ. Customer Buying Behaviour in International E-commerce through Empirical E-shop Data. In LEADERSHIP, INNOVATION, MANAGEMENT AND ECONOMICS: INTEGRATED POLITICS OF RESEARCH - LIMEN. 2021. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.31410/limen.s.p.2021.121.
      Název česky: Nákupní chování zákazníků v mezinárodním e-commerce prostředí na základě empirických dat z e-shopů
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: CRM; Customer buying behaviour; Shopping behaviour; E-loyalty; E-shop
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D., učo 39337. Změněno: 2. 1. 2023 13:25.
    2. KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁ. E-STORE OWNERS' PERCEPTION OF CUSTOMER E-LOYALTY. Online. In Jarmila ŠEBESTOVÁ, Roman ŠPERKA, Petr SUCHÁNEK, Šárka ČEMERKOVÁ, Žaneta RYLKOVÁ, Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Radka BAUEROVÁ, Jiří MAZUREK and Radim DOLÁK. DECISION MAKING FOR SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES. 3rd. Karviná: r: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2021, s. 328-341, 12 s. ISBN 978-80-7510-456-4.
      Název česky: Vnímání zájaznické e-loajality majiteli e-shopů
      Název anglicky: E-STORE OWNERS' PERCEPTION OF CUSTOMER E-LOYALTY
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: customer loyalty, e-commerce, e- loyalty, SMEs, Quality research JEL codes: M 31
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D., učo 39337. Změněno: 7. 7. 2021 12:38.
    3. KLEPEK, Martin a Daniel KVÍČALA. HOW COVID19 CRISIS SHAKED CUSTOMER LOYALTY IN E-COMMERCE?. Online. In Marketing Identity. Marketing Identity. 8. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2021, s. 248-256. ISSN 1339-5726.
      Název česky: Jak Covid-19 ovlivnil zákaznickou loajalitu v e-commerce?
      RIV/47813059:19520/21:A0000298 Stať ve sborníku. angličtina. Slovensko.
      Klepek, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kvíčala, Daniel (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Consumer Behaviour; E-Commerce; E-Shop; Loyalty; Online Consumer Behaviour; Pareto Rule;
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 11. 4. 2023 22:07.

    2020

    1. KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁ. Exploring Customers' E-loyalty In Czech B2C E-commerce. Online. In Pavel Ondra. Exploring Customers' E-loyalty In Czech B2C E-commerce. Zlín: DOKBAT 2020 - 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers, 2020, s. 332-342. ISBN 978-80-7454-935-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2020.28.
      URL
      Název česky: Zkoumání zákaznícké e-loajality v prostředí České e-commerce
      Název anglicky: Exploring Customers' E-loyalty In Czech B2C E-commerce
      RIV/47813059:19520/20:A0000167 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Kvíčala, Daniel (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-commerce; customer; loyalty; e-loyalty; e-store
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D., učo 48716. Změněno: 7. 1. 2021 16:35.
    2. KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁ. Loajalita zákazníků v e-commerce. Karviná: SU OPF, 2020, 25 s. Working Papers in Interdisciplinary Economics.
      Název česky: Loajalita zákazníků v e-commerce
      Název anglicky: Loyalty of the customers in the e-commerce
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Customer relationship management, loyalty definition, loyalty components, e-commerce, loyalty in e-commerce

      Změnila: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D., učo 48716. Změněno: 7. 1. 2021 16:19.

    2017

    1. ČEMERKOVÁ, Šárka a Daniel KVÍČALA. DECISION-MAKING PROCESSES IN DEALING WITH PROBLEMS IN CUSTOMER SERVICE AREA. In International conference on Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises. Karviná: SU OPF Karviná, 2017, s. 48-56. ISBN 978-80-7510-243-0.
      Název anglicky: DECISION-MAKING PROCESSES IN DEALING WITH PROBLEMS IN CUSTOMER SERVICE AREA
      RIV/47813059:19520/17:00010925 Stať ve sborníku. angličtina.
      Čemerková, Šárka (203 Česká republika, domácí) -- Kvíčala, Daniel (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: customer service; decision making; processes; blocked goods; costs

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:58.
Zobrazeno: 22. 5. 2024 20:02