Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore a Janusz KARPETA. USE AND MEANING OF THE WEB PORTAL ´KURZURLAUB.AT´ FOR PROMOTING ACCOMMODATION SERVICES. Online. In Dr hab. Izabela Michalska Dudek, p rof. UEW, Dr hab. Piotr Gryszel, prof. UEW. 11TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE PROCEEDINGS CURRENT TRENDS IN SPA, HOTEL AND TOURISM “Tourism in times of dynamic changes in the environment”. Jelenia Gora: Wroclaw University of Economics and Business Wrocław 2023, 2024, s. 11-21. ISBN 978-83-67899-21-5.

    2023

    1. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore a Janusz KARPETA. Creation of Cultural Values in Communication as a Challenge for Czech Beer Brands. Acta academica karviniensia. Karviná, 2023, roč. 23, č. 1, s. 5-18. ISSN 1212-415X.
    2. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore a Janusz KARPETA. Cultural history as Part of Stereotypes of Selected Beer Brands in the Czech Republic, Germany and Poland. Online. In Scholz, Petr. Aktuální problémy cestovního ruchu „Historie jako součást produktů cestovního ruchu“ Recenzovaný sborník z mezinárodní konference Jihlava 15. března – 16. března 2023. Jihlava: VŠp Jihlava, 2023, s. 32-41. ISBN 978-80-88064-68-8.
    3. KAJZAR, Patrik a Hanne-Lore BOBÁKOVÁ. The importance of social behavior in the tourism - a case study from Karvina, Moravian-Silesian Region, Czechia. International journal of innovative research and scientific studies. Innovative Research Publishing, 2023, roč. 6, č. 3, s. 694-701. ISSN 2617-6548. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.53894/ijirss.v6i3.1794.

    2022

    1. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore a Janusz KARPETA. New possibilies of Communication of E-shops and their importance. Nová filologická revue. 2022, Vol. 14, No. 1 (2022), s. 156-174, 183 s. ISSN 1338-0583.

    2021

    1. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore, Krystyna HEINZ a Norbert BETÁK. Czech and Slovak Students´Attitudes to Cultural and Religious Diversity. Online. In IATED. EDULEARN21 Proceedings. Palma de Majorca: IATED Academy, 2021, s. 6738-6746. ISBN 978-84-09-31267-2.
    2. HEINZ, Krystyna, Hanne-Lore BOBÁKOVÁ a Zuzana SÁNDOROVÁ. Living and Working ina Multicultural Society. Online. In International Conference The Future of Education. International Conference The Future of Education Hybrid Conference. 12. vyd. Florence: Filodiritto Editore, 2021, s. 519-526. ISBN 979-12-80225-23-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.26352/F701_2384-9509.
    3. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore a Martina CHYLKOVÁ. The Use of Online Education by the Czech Population in the European Context. International Journal of Research in E-Learning. 2021, roč. 2021, č. 7, s. 1-13, 14 s. ISSN 2543-6155. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.31261/IJREL.2021.7.1.08.
    4. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore a Janusz KARPETA. Use of stereotypes as a communication tool to support the brand – case study of the Polish and the Czech brand of beer. Online. In 3rd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises DEMSME 2021. 3rd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises DEMSME 2021. Karviná: Karviná: Silesian University in Opava, SBA in Karviná, 2021, s. 87-94. ISBN 978-80-7510-456-4.

    2020

    1. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore. Perception of crisis communication, ways of reactions and emotions in crisis situations. Studia Turistica. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2020, roč. 2020, č. 3, s. 9-15. ISSN 1804-252X.
    2. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore a Krystyna HEINZ. Students´ Attitudes to Cultural and Religious Diversity and Changing Conditions on Labour Market and in Education System. Casalc Review. Brno: Centrum pro jazykové vzdělávání MU, 2020, roč. 10, 1 (2020), s. 125-138. ISSN 1804-9435. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CASALC2020-1-10.

    2019

    1. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore a Svatopluk STANIEK. Communication of Hotels in Velké Karlovice Area. Nová filologická revue. 2019, roč. 2019, č. 1, s. 54-70. ISSN 1338-0583.
    2. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore a Janusz KARPETA. Krizová komunikace: Distanční studijní text. 1. vyd. Karviná: SLU OPF, 2019, 131 s. ISBN 978-80-7510-378-9.
    3. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore a Janusz KARPETA. Ways to communicate advertising on examples of courtesy communication in advertising slogans. Online. In Šperka, R., P. Suchánek, J. Šebestová, Ž. Rylková, K. Matušínská, J. Mazurek, Š. Čemerková and R. Dolák (eds.). 2nd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises DEMSME 2019. Karviná: Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2019, s. 27-33. ISBN 978-80-7510-339-0.

    2018

    1. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore a Martina CHYLKOVÁ. Komunikační dovednosti v cestovním ruchu: Distanční studijní text. 1. vyd. Karviná, 2018, 139 s. ISBN 978-80-7510-291-1.

    2017

    1. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore. Faktory ovlivňující kvalitu výuky. CASALC Review. 2017, roč. 7, č. 2, s. 5-13. ISSN 1804-9435.
    2. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore a Krystyna HEINZ. Students Attitudes to Culture and Religion Diversity and Changing Conditions on Labour Market and in Education System. Nová filologická revue. 2017, roč. 9, č. 2, s. 16-34. ISSN 1338-0583.
    3. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore a Janusz KARPETA. TEACHERS' COMPETENCES AND THEIR IMPACT ON THE EVALUATION OF TEACHING. International Journal of Research in E-Learning. 2017, roč. 2, Vol.2 (2), s. 51-61, 10 s. ISSN 2543-6155.
    4. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore a Janusz KARPETA. THE DEVELOPMENT OF TOURIST JOURNEYS IN GERMANY, AUSTRIA, POLAND, SLOVAKIA AND THE CZECH REPUBLIC. Czech Hospitality and Tourism Papers. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2017, roč. 28/2017, Volume XIII., s. 66-77. ISSN 1801-1535.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 27. 4. 2024 05:04