-
PRÁGER, Libor a Václav ŘEŘICHA. Didactic Connotations of Text-book Pictorial Adjuncts. e-PEDAGOGIUM, nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2021, roč. 2020, 20(4), s. 7-13. ISSN 1213-7758. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/epd.2021.012.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/55821/cs
-
PRÁGER, Libor a Václav ŘEŘICHA. The Language of Images in Technologically Modified Environments. American and British Studies Annual. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2021, roč. 2021, č. 14, s. 108-117, 11 s. ISSN 1803-6058.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/55829/cs
-
PRÁGER, Libor a Václav ŘEŘICHA. Temptations of the Didactic Illustration. Hradec Králové Journal of Anglophone Studies. Univerzita Hradec Králové, 2020, roč. 7, č. 1, s. 12-21. ISSN 2336-3347.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/49900/cs
-
PRÁGER, Libor a Václav ŘEŘICHA. Classroom as a Playground. e-PEDAGOGIUM, nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2019, roč. 2019, 19(4), s. 7-18. ISSN 1213-7758.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/49902/cs
-
ŘEŘICHA, Václav a Libor PRÁGER. Lamenting the Transitional Moment of Literacy Environment. In Marie Crhová, Michaela Weiss. Silesian Studies in English 2018: Proceedings of the 5th International Conference of English and American Studies. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2019, s. 18-26. ISBN 978-80-7510-398-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/39060/cs
-
PRÁGER, Libor a Václav ŘEŘICHA. The Loneliness of the Teacher in Digital Environment: Changing Education in Contemporary School. Hradec Králové Journal of Anglophone Studies. Hradec Králové, 2019, roč. 2019, č. 1, s. 129-139. ISSN 2336-3347.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/38321/cs
-
PRÁGER, Libor a Václav ŘEŘICHA. The Gap of Misunderstanding (Learning in literacy-based school and social media environment). Hradec Králové Journal of Anglophone Studies. Hradec Králové, 2018, roč. 5, č. 1, s. 127-136. ISSN 2336-3347.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30452/cs
2021
2020
2019
2018
Zobrazeno: 22. 12. 2024 12:39