Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. ZAPLETALOVÁ, Šárka, Halina STARZYCZNÁ, Radka BAUEROVÁ, Ondřej MIKŠÍK, Daniel KVÍČALA a Lucie VAVRUŠKOVÁ. Customer Behaviour in eCommerce. Case Studies from the Online Grocery Market. Cham: Springer, 2023, 108 s. SpringerBriefs in Business. ISBN 978-3-031-23573-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-23574-0.
    2. BAUEROVÁ, Radka a Lucie VAVRUŠKOVÁ. REFFERENCE GROUPS AS AN INDICATOR OF FUTURE METAVERSE USE. Online. In Roman Šperka, Petr Suchánek, Jarmila Duháček Šebestová, Radim Dolák, Tomáš Barčák, Radka Bauerová, Šárka Čemerková, Michal Halaška, Radmila Krkošková, Kateřina Matušínská, Jiří Mazurek, Žaneta Rylková, Šárka Zapletalová. 4th International conference on Decision making for Small and Medium- Sized Enterprises. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2023, s. 26-35. ISBN 978-80-7510-554-7.
    3. VAVRUŠKOVÁ, Lucie a Robert KEMPNÝ. ZKP v IS SU. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2023.

    2022

    1. VAVRUŠKOVÁ, Lucie a Radka BAUEROVÁ. Metaverse Opportunities from the Perspective of Consumer Segments. Online. In M. P. Hossová, M. Graca a M. Solík. Marketing Identity: Metaverse is the New Universe. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2022, s. 353-366. ISBN 978-80-572-0297-4.

    2021

    1. BAUEROVÁ, Radka a Lucie VAVRUŠKOVÁ. Changes in Online Grocery Shopping: The New Normal for Generation Z? Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius, 2021, s. 15-25. ISBN 978-80-572-0220-2.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 22. 11. 2024 01:51