-
DINIĆ, Bojana M., Bojana BODROŽA, Roman ŠPERKA, Radka BAUEROVÁ, Veronika KOPŘIVOVÁ, Darko HINIĆ a Zrinka PUHARIĆ. A Cross-National Perspective of Prejudice-Based Cyberbullying and Cybervictimisation. Online. In Hildegunn Fandrem, James O’Higgins Norman. International Perspectives on Migration, Bullying, and School. 1. vyd. London: Routledge, 2024, s. 148-165. International Perspectives on Migration, Bullying, and School. Implications for Schools, Refugees, and Migrants. ISBN 978-1-032-57133-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4324/9781003439202.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/81004/cs
-
STOKLASA, Michal a Veronika KOPŘIVOVÁ. E-marketing: Distanční studijní opora. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2024.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/77641/cs
-
KOPŘIVOVÁ, Veronika a Radka BAUEROVÁ. Fear of Missing out and Its Impact on Consumer Decision Making in Relation to Product Purchases in the Metaverse. Central European Business Review. 2024, roč. 13, č. 4, s. 21-37. ISSN 1805-4854. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18267/j.cebr.361.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/80963/cs
-
BAUEROVÁ, Radka, Halina STARZYCZNÁ a Veronika KOPŘIVOVÁ. Obchodní operace: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2024.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/80202/cs
-
BAUEROVÁ, Radka a Veronika KOPŘIVOVÁ. Preventing Cyberbullying: What Is the Parental Role in this Issue? Acta academica karviniensia. Karviná: SU OPF, 2023, roč. 23, č. 2, s. 18-35. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2023.012.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/74081/cs
-
KOPŘIVOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Unlocking Generation Y: Marketing Segmentation Via Lifestyle Insights. Communication Today. Trnava: Univerzita svatého Cyrila a Metoděje Trnava, 2023, roč. 14, č. 2, s. 122-139. ISSN 1338-130X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.34135/communicationtoday.2023.Vol.14.No.2.9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/74303/cs
-
BAUEROVÁ, Radka, Tereza IKÁŠOVÁ, Veronika KOPŘIVOVÁ, Tomáš PRAŽÁK a Michal STOKLASA. What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most? Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2022, roč. 22, č. 1, s. 5-21. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2022.001.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/64281/cs
-
BAUEROVÁ, Radka a Veronika BRACINÍKOVÁ. Customer’s Choice of Purchasing Channel: Do Channel Characteristic, Brand, and Loyalty Matter When Shopping in Hybrid Retailers? Sustainability (Switzerland). 2021, roč. 13, č. 5, s. 1-18. ISSN 2071-1050. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/su13052453.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/48300/cs
-
KOPŘIVOVÁ, Veronika, Tereza IKÁŠOVÁ a Dominik ŠVARC. Is the Future of Non-Skippable Ads Shining Bright?. Online. In doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD., Ing. Zuzana Bezáková, PhD., PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA. Conference Proceedings from International Scientific Conference „Marketing Identity 2021: New changes, new challenges“. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2021, s. 336-344, 744 s. ISBN 978-80-572-0220-2.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/64484/cs
-
KOPŘIVOVÁ, Veronika a Radka BAUEROVÁ. Marketplace behaviour: who are the Czech Millennials? Forum Scientiae Oeconomia. Dąbrowa Górnicza: Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB, 2021, roč. 9, č. 3, s. 43-57. ISSN 2300-5947. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.23762/FSo_VoL9_no.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/53361/cs
-
BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Brand Meaning for Consumers from Dissimilar Generations. Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2020, roč. 28, č. 1, s. 29-42. ISSN 1211-555X.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41062/cs
-
BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Clustering of Millennials by Brand Perceptions in Relation to Demographic Factors. Central European Business Review. 2020, roč. 9, č. 5, s. 63-80. ISSN 1805-4854. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18267/j.cebr.253.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/44506/cs
-
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK, Halina STARZYCZNÁ, Michal STOKLASA, Radka BAUEROVÁ, Veronika BRACINÍKOVÁ, Adéla LANGEROVÁ a Radka KUBALOVÁ. Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů. 1. vydání. Praha: Professional Publishing s.r.o., 2019, 152 s. ISBN 978-80-88260-36-3.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/32537/cs
-
KLEPEK, Martin a Veronika BRACINÍKOVÁ. Design a správa webové stránky: Distanční studijní text. Karviná, 2019, 168 s. ISBN 978-80-7510-375-8.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/38041/cs
-
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina a Veronika BRACINÍKOVÁ. Komunikační a prezentační dovednosti: Distanční studijní text. 1. vyd. Karviná: SU Opava, OPF Karviná, 2019, 195 s. ISBN 978-80-7510-371-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/32528/cs
-
BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Segmenting of Czech Millenials by chosen factors in relation to mobile phone usage behaviour. Online. In Prof. Ing. Alená Kusá, PhD., Prof. Ing. Anna Zaušková, PhD., Mgr. Zuzana Bučková, PhD. Conference Proceedings from International Scientific Conference Marketing Identity 2019 – Offline is the new online. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2019, s. 439-454. ISBN 978-80-572-0038-3.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/36744/cs
-
BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. The Ratio of Sense and Sensibility in Decision Buying Process of Millennials in Czech Republic. Online. In Šperka, R., P. Suchánek, J. Šebestová, Ž. Rylková, K. Matušínská, J. Mazurek, Š. Čemerková and R. Dolák (eds.). 2nd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Karviná: SU Opava, OPF Karviná, 2019, s. 42-51. ISBN 978-80-7510-339-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/32530/cs
-
BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Technological Skills Across Generations. Online. In Conference Proceedings from 18th Scientific Conference: Globalization and its socio-economic consequences. Žilina: University of Žilina, Faculty of Operation and Economics of Transport and Communications, Department of Economics, 2018, s. 2000-2006. ISBN 978-80-8154-249-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/32002/cs
-
BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. THE CONNECTIONS BETWEEN BRANDS AND DIFFERENT GENERATIONS. Online. In Proceedings of 11th International Scientific Conference KARVINÁ PH.D. CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMICS. Karviná: OPF Karviná, 2018, s. 1-7. ISBN 978-80-7510-322-2.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/32051/cs
-
BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Important Steps of Managing the Strong Brand Identity. Online. In Proceedings of 10th International Scientific Conference "Karviná Ph.D. Conference on Business and Economics. Karviná: OPF Karviná, 2017, s. 13-30, 17 s. ISBN 978-80-7510-265-2.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35940/cs
-
BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Marketing mix of financial services from the customers´ perspective. Forum Scientiae Oeconomia. 2017, roč. 5, č. 4, s. 35-48, 13 s. ISSN 2300-5947.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35942/cs
-
BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. PERCEPTIONS OF CZECH MILLENNIALS' MEDIA CONSUMPTION AND COMMUNICATION MEANS. In MARKETING IDENTITY - online rules - part II. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoděje, Trnava, 2017, s. 16-28. ISBN 978-80-8105-918-6.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/36019/cs
-
BRACINÍKOVÁ, Veronika a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. The Concept 5C of Tactical Marketing in Financial Services. In Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Karviná: OPF Karviná, 2017, s. 36-47. ISBN 978-80-7510-243-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35908/cs
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
Zobrazeno: 12. 2. 2025 22:01