Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. TUREČKOVÁ, Kamila, Danuta DUDA, Radka KUBALOVÁ a Ivona BURYOVÁ. Women's return to work after parental leave: A Case Study on the Czech Republic. Croatian Journal of Social Policy. 2024. ISSN 1330-2965.

    2023

    1. TUREČKOVÁ, Kamila, Danuta DUDA, Ivona BURYOVÁ a Radka KUBALOVÁ. MOTIVACE A POSTOJE ŽEN K MATEŘSTVÍ A RODIČOVSTVÍ. Online. In VLADIMÍR BARÁK, VOJTĚCH KREBS (EDS.). SOCIÁLNÍ POLITIKA 2022. DOPADY INFLACE DO SOCIÁLNÍ OBLASTI/SOCIAL POLITICS 2022. THE SOCIAL IMPACT OF INFLATION. Praha: Národohospodářská fakulta VŠE v Praze a Nakladatelství Oeconomica, 2023, s. 90-101. ISBN 978-80-245-2476-4.
    2. DUDA, Danuta, Kamila TUREČKOVÁ, Radka KUBALOVÁ a Ivona BURYOVÁ. Specifics of the social security systems in the Czech Republic and Slovakia with a focus on maternity and parenthood. Journal of Economics and Social Research. Banská Bystrica: Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela, 2023, roč. 24, č. 1, s. 32-50. ISSN 1335-7069. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.24040/eas.2023.24.1.32-50.
    3. KUBALOVÁ, Radka. The Importance of Pictorial Description in Consumer Decision-Making Involving Decoys. Acta academica karviniensia. Karviná: SU OPF, 2023, roč. 23, č. 1, s. 87-94. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2023.003.

    2022

    1. KUBALOVÁ, Radka a Martin KLEPEK. Brand Presence in Decision-Making Involving Decoys. MARKET-TRŽIŠTE. 2022, roč. 34, č. 1, s. 9-24. ISSN 0353-4790. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.22598/mt/2022.34.1.9.
    2. DUDA, Danuta, Kamila TUREČKOVÁ, Ivona BURYOVÁ a Radka KUBALOVÁ. COMPARISON OF PATERNITY POSTNATAL CARE BENEFITS IN THE CZECH REPUBLIC AND POLAND. Online. In Eva Kotlánová, Karin Gajdová. International Scientific Conference ECONOMIC AND SOCIETAL CHALLENGES OF THE EUROPEAN ECONOMY Conference Proceedings. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2022, s. 34-44. ISBN 978-80-7510-527-1.
    3. KUBALOVÁ, Radka a Martin KLEPEK. JUDGEMENT BIAS AND CONSUMER WILLINGNESS TO PAY: EMPIRICAL STUDY. Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2022, roč. 22, č. 1, s. 87-94. ISSN 2533-7610.
    4. DUDA, Danuta, Ivona BURYOVÁ a Radka KUBALOVÁ. KOMPARACE PŘÍSPĚVKŮ A DÁVEK V MATEŘSTVÍ A RODIČOVSTVÍ V ČESKÉ REPUBLICE A NA SLOVENSKU. Online. In Zborník vedeckých prác z 23. medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vzťahy 2022: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave, Fakulta medzinárodných vzťahov/University of Economics in Bratislava, Faculty of International Relations, 2022, 2022, s. 205-214. ISBN 978-80-225-5034-5.
    5. DUDA, Danuta, Kamila TUREČKOVÁ, Ivona BURYOVÁ a Radka KUBALOVÁ. Maternity benefit: comparison of systems and financing in V4 countries. EASTERN JOURNAL OF EUROPEAN STUDIES. Iasi, Romania: Editura Universitatii Alexandru Ioan Cuza, 2022, roč. 13, Special Issue, s. 141-163. ISSN 2068-651X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.47743/ejes-2022-SI08.
    6. DUDA, Danuta, Kamila TUREČKOVÁ, Ivona BURYOVÁ a Radka KUBALOVÁ. OTCOVSKÁ POPORODNÍ PÉČE V EVROPSKÝCH ZEMÍCH S AKCENTEM NA JEJÍ STATUS V ČESKÉ A POLSKÉ REPUBLICE. Logos Polytechnikos. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2022, roč. 13, č. 3, s. 31-49. ISSN 2464-7551.

    2021

    1. KUBALOVÁ, Radka. IMPACT OF CONTEXT EFFECTS ON DECISION-MAKING BETWEEN GENERATIONS. Online. In Čábyová, L, Z. Bezáková a A. Madleňák, eds. Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference “Marketing Identity 2021: New changes, new challenges”. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021, s. 387-396. ISSN 1339-5726.
    2. KUBALOVÁ, Radka. Impact of Introducing the Middle Alternative: Meta-Analytic Approach. Online. In Vuk Bevanda. EMAN 2021 – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times. SELECTED PAPERS. Belgrade: ASSOCIATION OF ECONOMISTS AND MANAGERS OF THE BALKANS – UDEKOM BALKAN, 2021, s. 93-99. ISBN 978-86-80194-44-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.31410/EMAN.S.P.2021.93.
    3. KUBALOVÁ, Radka. Pomáhá informace o značce spotřebitelům učinit rozhodnutí za přítomnosti kompromisu?. Online. In Róbert Rehák. Merkúr 2021: Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, University of Economics in Bratislava Slovak Republic, 2021, s. 151-160. ISBN 978-80-225-4909-7.
    4. DUDA, Danuta, Kamila TUREČKOVÁ, Ivona BURYOVÁ a Radka KUBALOVÁ. THE COMPARISON OF V4 SOCIAL SECURITY SCHEMES WITH THE FOCUS ON MATERNITY AND PARENTAL BENEFITS. In Eva Kotlánová. Proceedings of International Scientific Conference “Economic and Societal Challenges of the European Economy (COVID and Post-COVID Period)”. Karviná: Silesian University, School of Business Administration in Karvina, 2021, s. 50 - 62. ISBN 978-80-7510-488-5.

    2020

    1. KUBALOVÁ, Radka. Attraction Effect in Marketing Context : Literature Review. Online. In Pavel Ondra. DOKBAT 2020 - 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, 2020, s. 295-306. ISBN 978-80-7454-935-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2020.
    2. KUBALOVÁ, Radka. Consumer Decision-Making in the Presence of a Compromise Alternative: Limits and Moderators. Online. In Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. Marketing Identity: COVID-2.0. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2020, s. 321-330. ISBN 978-80-572-0107-6.
    3. KUBALOVÁ, Radka. Impact Of Demographic Factor Income On The Decoy Effect For Two Examined Products Categories. Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2020, roč. 20, č. 2, s. 21-32. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2020.007.
    4. KUBALOVÁ, Radka. Impact of Demographic Factors Gender and Age on the Decoy Effect. Ekonomika a spoločnosť. Banská Bystrica (SK), 2020, roč. 21, č. 1, s. 25-33. ISSN 1335-7069.
    5. KUBALOVÁ, Radka a Martin KLEPEK. The Effect of Assymetrically Dominated Alternatives for Chosen Product Categories. Acta academica karviniensia. 2020, roč. 19, č. 4, s. 30-41. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2019.023.

    2019

    1. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK, Halina STARZYCZNÁ, Michal STOKLASA, Radka BAUEROVÁ, Veronika BRACINÍKOVÁ, Adéla LANGEROVÁ a Radka KUBALOVÁ. Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů. 1. vydání. Praha: Professional Publishing s.r.o., 2019, 152 s. ISBN 978-80-88260-36-3.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 19. 7. 2024 01:37