-
SULPHEY, M M a Martin KLEPEK. A Study on the Antecedents of Individual Entrepreneurship Orientation of Female Students: An Examination Using Structural Equation Modeling. SAGE OPEN. 2024, roč. 14, č. 2, s. 1-20. ISSN 2158-2440. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/21582440241249831.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/80241/cs
-
KLEPEK, Martin a Lukas TOTH. Till death do us part. Do customers cheat on brands? E & M EKONOMIE A MANAGEMENT. LIBEREC 1: TECHNICAL UNIV LIBEREC, 2024, roč. 27, č. 3, s. 215-227. ISSN 1212-3609. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15240/tul/001/2024-5-008.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/80242/cs
-
KVÍČALA, Daniel a Martin KLEPEK. Predicting customer churn in e-commerce using logistic regression. Karvina: Silesian University in Opava, 2023, s. 106-115. ISBN 978-80-7510-554-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/74225/cs
-
KLEPEK, Martin a Kateřina KANTOROVÁ. Social Media and Online Behaviour Among High School and University Students. Online. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2023, s. 94-105. ISBN 978-80-7510-554-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/75441/cs
-
KOPECKÝ, Kamil a Martin KLEPEK. Umělá inteligence (AI) a strojového učení: Umělá inteligence na vysoké škole. 2023.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/72081/cs
-
KUBALOVÁ, Radka a Martin KLEPEK. Brand Presence in Decision-Making Involving Decoys. MARKET-TRŽIŠTE. 2022, roč. 34, č. 1, s. 9-24. ISSN 0353-4790. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.22598/mt/2022.34.1.9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/61663/cs
-
KLEPEK, Martin a Daniel KVÍČALA. How do e-stores grow their market share? MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING. 2022, roč. 40, č. 8, s. 945-957. ISSN 0263-4503. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1108/MIP-04-2022-0170.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/65161/cs
-
KUBALOVÁ, Radka a Martin KLEPEK. JUDGEMENT BIAS AND CONSUMER WILLINGNESS TO PAY: EMPIRICAL STUDY. Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2022, roč. 22, č. 1, s. 87-94. ISSN 2533-7610.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/61462/cs
-
KLEPEK, Martin. Modelování chování zákazníka v prostředí e-commerce. 2022.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/67142/cs
-
KLEPEK, Martin a Jana MAJEROVÁ. Buyer Persona: Usefulness of the Method in Social Media Advertising. Online. In DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, J., ŠPERKA, R., SUCHÁNEK, P., ČEMERKOVÁ, Š., RYLKOVÁ, Ž., MATUŠÍNSKÁ, K., BAUEROVÁ, R., MAZUREK, J., DOLÁK, R. 3 rd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises DEMSME 2021. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2021, s. 275-282. ISBN 978-80-7510-456-4.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/51301/cs
-
SULPHEY, MM, AA ALANZI a Martin KLEPEK. DEVELOPMENT AND STANDARDIZATION OF A TOOL TO MEASURE KNOWLEDGE OF LABOUR LAWS AMONG EMPLOYEES. E & M EKONOMIE A MANAGEMENT. LIBEREC 1: TECHNICAL UNIV LIBEREC, 2021, roč. 24, č. 4, s. 86-104. ISSN 1212-3609. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15240/tul/001/2021-4-006.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/56701/cs
-
KLEPEK, Martin a Daniel KVÍČALA. HOW COVID19 CRISIS SHAKED CUSTOMER LOYALTY IN E-COMMERCE?. Online. In Marketing Identity. Marketing Identity. 8. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2021, s. 248-256. ISSN 1339-5726.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/51424/cs
-
DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Jarmila, Roman ŠPERKA a Martin KLEPEK. Migration and Integration at School Level: A Czech Preliminary Study. In Eva Kotlánová. Proceedings of International Conference Economic and Societal Challenges of the European Economy (Covid and Post-Covid Period). Karviná: Silesian University, 2021, s. 63-74. ISBN 978-80-7510-488-5.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/58361/cs
-
KUBALOVÁ, Radka a Martin KLEPEK. The Effect of Assymetrically Dominated Alternatives for Chosen Product Categories. Acta academica karviniensia. 2020, roč. 19, č. 4, s. 30-41. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2019.023.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/44363/cs
-
KLEPEK, Martin a Radka BAUEROVÁ. Why do retail customers hesitate for shopping grocery online? Technological and Economic Development of Economy. 2020, roč. 26, č. 6, s. 1444-1462. ISSN 2029-4913. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3846/tede.2020.13970.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/44644/cs
-
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK, Halina STARZYCZNÁ, Michal STOKLASA, Radka BAUEROVÁ, Veronika BRACINÍKOVÁ, Adéla LANGEROVÁ a Radka KUBALOVÁ. Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů. 1. vydání. Praha: Professional Publishing s.r.o., 2019, 152 s. ISBN 978-80-88260-36-3.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/32537/cs
-
KLEPEK, Martin a Veronika BRACINÍKOVÁ. Design a správa webové stránky: Distanční studijní text. Karviná, 2019, 168 s. ISBN 978-80-7510-375-8.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/38041/cs
-
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK a Michal STOKLASA. Marketing in Theory and Practice. Karviná: SU Opava, OPF Karviná, 2019, 183 s. ISBN 978-80-7510-341-3.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/32520/cs
-
STOKLASA, Michal a Martin KLEPEK. Mediální marketing: Distanční studijní text. Karviná, 2019, 131 s. ISBN 978-80-7510-368-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/38061/cs
-
BAUEROVÁ, Radka a Martin KLEPEK. Technology acceptance as a determinant of online grocery shopping adoption. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2018, roč. 66, č. 3, s. 737-746. ISSN 1211-8516. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/actaun201866030737.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/33792/cs
-
BAUEROVÁ, Radka a Martin KLEPEK. The Digitalization of a Grocery Shopping from a Generation Perspective. In L. CABYOVA, R. RYBANSKY and Z. BEZAKOVA,. Proceedings of the Annual International Scientific Conference Marketing Identity 2018: Digital Mirrors. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2018, s. 243-255. ISBN 978-80-8105-985-8.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/33795/cs
-
KLEPEK, Martin. FACEBOOK FAN PAGE ENGAGEMENT ANTECEDENTS AND CONSEQUENCES. Online. In Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th - 8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic. Smolenice: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia, 2017, s. 310-319. ISBN 978-80-8105-918-6.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/36021/cs
-
BAUEROVÁ, Radka a Martin KLEPEK. Factors Influencing Decision Making Process Between E-tail and Retail Purchasing Format. In Conference Proceedings from International Scientific Conference Marketing Identity 2017. Neuveden: Faculty of Mass Media Communication, 2017, s. 37-49. ISBN 978-80-8105-917-9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/36020/cs
-
KLEPEK, Martin. Social Media Marketing in the Czech Republic: Systematic Literature Review of the Current Academic Research. In International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises DEMSME 2017. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2017, s. 99-106. ISBN 978-80-7510-243-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35924/cs
-
KLEPEK, Martin. Systematic Analysis of the Current Academic Research on Social Media Marketing. Scientific Annals of Economics and Business. 2017, roč. 64, č. 2017, s. 15--27. ISSN 2501-1960.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35954/cs
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
Zobrazeno: 22. 12. 2024 13:49