Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. KVÍČALA, Daniel a Martin KLEPEK. Predicting customer churn in e-commerce using logistic regression. Karvina: Silesian University in Opava. s. 106-115. ISBN 978-80-7510-554-7. 2023.
    2. KLEPEK, Martin a Kateřina KANTOROVÁ. Social Media and Online Behaviour Among High School and University Students. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná. s. 94-105. ISBN 978-80-7510-554-7. 2023.
    3. KOPECKÝ, Kamil a Martin KLEPEK. Umělá inteligence (AI) a strojového učení: Umělá inteligence na vysoké škole. 2023.

    2022

    1. KUBALOVÁ, Radka a Martin KLEPEK. Brand Presence in Decision-Making Involving Decoys. MARKET-TRŽIŠTE. roč. 34, č. 1, s. 9-24. ISSN 0353-4790. doi:10.22598/mt/2022.34.1.9. 2022.
    2. KLEPEK, Martin a Daniel KVÍČALA. How do e-stores grow their market share? MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING. roč. 40, č. 8, s. 945-957. ISSN 0263-4503. doi:10.1108/MIP-04-2022-0170. 2022.
    3. KUBALOVÁ, Radka a Martin KLEPEK. JUDGEMENT BIAS AND CONSUMER WILLINGNESS TO PAY: EMPIRICAL STUDY. Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, roč. 22, č. 1, s. 87-94. ISSN 2533-7610. 2022.
    4. KLEPEK, Martin. Modelování chování zákazníka v prostředí e-commerce. 2022.

    2021

    1. KLEPEK, Martin a Jana MAJEROVÁ. Buyer Persona: Usefulness of the Method in Social Media Advertising. In DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, J., ŠPERKA, R., SUCHÁNEK, P., ČEMERKOVÁ, Š., RYLKOVÁ, Ž., MATUŠÍNSKÁ, K., BAUEROVÁ, R., MAZUREK, J., DOLÁK, R. 3 rd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises DEMSME 2021. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná. s. 275-282. ISBN 978-80-7510-456-4. 2021.
    2. SULPHEY, MM, AA ALANZI a Martin KLEPEK. DEVELOPMENT AND STANDARDIZATION OF A TOOL TO MEASURE KNOWLEDGE OF LABOUR LAWS AMONG EMPLOYEES. E & M EKONOMIE A MANAGEMENT. LIBEREC 1: TECHNICAL UNIV LIBEREC, roč. 24, č. 4, s. 86-104. ISSN 1212-3609. doi:10.15240/tul/001/2021-4-006. 2021.
    3. KLEPEK, Martin a Daniel KVÍČALA. HOW COVID19 CRISIS SHAKED CUSTOMER LOYALTY IN E-COMMERCE? In Marketing Identity. Marketing Identity. 8. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie. s. 248-256. ISSN 1339-5726. 2021.
    4. DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Jarmila, Roman ŠPERKA a Martin KLEPEK. Migration and Integration at School Level: A Czech Preliminary Study. In Eva Kotlánová. Proceedings of International Conference Economic and Societal Challenges of the European Economy (Covid and Post-Covid Period). Karviná: Silesian University. s. 63-74. ISBN 978-80-7510-488-5. 2021.

    2020

    1. KUBALOVÁ, Radka a Martin KLEPEK. The Effect of Assymetrically Dominated Alternatives for Chosen Product Categories. Acta academica karviniensia. roč. 19, č. 4, s. 30-41. ISSN 1212-415X. doi:10.25142/aak.2019.023. 2020.
    2. KLEPEK, Martin a Radka BAUEROVÁ. Why do retail customers hesitate for shopping grocery online? Technological and Economic Development of Economy. roč. 26, č. 6, s. 1444-1462. ISSN 2029-4913. doi:10.3846/tede.2020.13970. 2020.

    2019

    1. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK, Halina STARZYCZNÁ, Michal STOKLASA, Radka BAUEROVÁ, Veronika BRACINÍKOVÁ, Adéla LANGEROVÁ a Radka KUBALOVÁ. Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů. 1. vydání. Praha: Professional Publishing s.r.o. 152 s. ISBN 978-80-88260-36-3. 2019.
    2. KLEPEK, Martin a Veronika BRACINÍKOVÁ. Design a správa webové stránky: Distanční studijní text. Karviná. 168 s. ISBN 978-80-7510-375-8. 2019.
    3. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK a Michal STOKLASA. Marketing in Theory and Practice. Karviná: SU Opava, OPF Karviná. 183 s. ISBN 978-80-7510-341-3. 2019.
    4. STOKLASA, Michal a Martin KLEPEK. Mediální marketing: Distanční studijní text. Karviná. 131 s. ISBN 978-80-7510-368-0. 2019.

    2018

    1. BAUEROVÁ, Radka a Martin KLEPEK. Technology acceptance as a determinant of online grocery shopping adoption. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. roč. 66, č. 3, s. 737-746. ISSN 1211-8516. doi:10.11118/actaun201866030737. 2018.
    2. BAUEROVÁ, Radka a Martin KLEPEK. The Digitalization of a Grocery Shopping from a Generation Perspective. In L. CABYOVA, R. RYBANSKY and Z. BEZAKOVA,. Proceedings of the Annual International Scientific Conference Marketing Identity 2018: Digital Mirrors. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava. s. 243-255. ISBN 978-80-8105-985-8. 2018.

    2017

    1. KLEPEK, Martin. FACEBOOK FAN PAGE ENGAGEMENT ANTECEDENTS AND CONSEQUENCES. In Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th - 8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic. Smolenice: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia. s. 310-319. ISBN 978-80-8105-918-6. 2017.
    2. BAUEROVÁ, Radka a Martin KLEPEK. Factors Influencing Decision Making Process Between E-tail and Retail Purchasing Format. In Conference Proceedings from International Scientific Conference Marketing Identity 2017. Neuveden: Faculty of Mass Media Communication. s. 37-49. ISBN 978-80-8105-917-9. 2017.
    3. KLEPEK, Martin. Social Media Marketing in the Czech Republic: Systematic Literature Review of the Current Academic Research. In International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises DEMSME 2017. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná. s. 99-106. ISBN 978-80-7510-243-0. 2017.
    4. KLEPEK, Martin. Systematic Analysis of the Current Academic Research on Social Media Marketing. Scientific Annals of Economics and Business. roč. 64, č. 2017, s. 15--27. ISSN 2501-1960. 2017.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 19. 4. 2024 14:36